וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורטנייט השיקה מצב חדש שיאפשר לשחקנים חדשים לנצח

3.7.2018 / 9:29

ההצלחה הפנומנלית של פורטנייט לא מפסיקה והחברה בעבר דיווחה על הכנסות של מיליון דולר מדי יום. כעת החברה חושפת מצב משחק חדש שיאפשר לשחקנים חדשים להגיע מוכנים לזירת הקרב

המשחק המדובר ביותר בתקופה האחרונה הינו פורטנייט, משחק שבו מאה אנשים קופצים מאוטובוס מעופף, מתפזרים על המפה, אוספים נשקים ונלחמים עד שהאחרון מנצח. מדובר במשחק לא פשוט לשחקנים חדשים ויכול להיות די מתסכל מקושי המשחק. ב-Epic Games, החברה שאחראית על ההצלחה הפנומנלית פורטנייט, רוצים להגדיל את כמות השחקנים ולדאוג שלפני שתגיעו לזירה האמתית, תוכלו להתאמן, להיות מוכנים וגם פחות מתוסכלים אחרי שיהרגו אתכם תוך כמה דקות בודדות. מצב המשחק החדש של פורטנייט הושק אתמול בערב ויאפשר לכם להתאמן עם עוד 3 אנשים נוספים.

עוד Epic Games פרסמה בקהילת הפורומים הגדולה בעולם, קהילת Reddit, שם הסבירה לעומק על האתגרים שנתקלים במהלך המשחק ועל הגבלת הזמן. המצב החדש נקרא "מגרש משחקים" והוא מדמה זירת קרב אמתית של פורטנייט. ניתן יהיה להתאמן במשך שעה על הבניות שניתן לבצע במשחק ועל הטקטיקות. בסוף השעה, ינתנו חמש דקות לארבעת השחקנים ליישם את מה שלמדו ולהרוג אחד את השני עד שיוכרז המנצח. פורטנייט הינו אחד מהמשחקים הפופולריים בעולם ושבר כמה שיאים כמו שיא הצפיות בפלטפורמת הווידאו Twitch המיועדת לגיימרים, שבו שיא הצפיות עמד על 1.1 מיליון אנשים. עוד השיקה החברה את המשחק למכשירי ה-iOS ובתוך עשרה ימים הרוויחו היוצרים 5.3 מיליון דולרים. אחר כך ההכנסות עלו והגיעו למיליון דולר ליום.

בנוסף הכריזה לאחרונה על אליפות הפורטנייט שתתקיים בשנה הבאה. במהלכה יחולקו פרסים בשווי של מאה מליון דולרים.

המשחק זמין במצב ה-Battle Royal המוכר, בחינם עבור קונסולות האקסבוקס הפלייסטיישן נינטנדו Switch, עבור המחשב וה-iOS.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully