וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני לא האשם, רק נקלעתי לסיטואציה": הרשת לועגת לדורון מדלי

4.7.2018 / 9:13

אמש פורסם כי תאגיד המוזיקה האמריקאי הענקי, יוניברסל, שלח מכתב התראה חריף לדורון מדלי וסתיו בגר, מחברי השיר "TOY", מאז ברשת צוחקים על דורון מדלי שבעבר אמר על נטע ברזילי שהיא פשוט נקלעה לסיטואציה. כעת זה חוזר אליו כמו בומרנג

AP

אמש פורסם כי תאגיד המוזיקה האמריקאי הענק יוניברסל, הגיש מכתב התראה ליוצרי השיר "Toy", דורון מדלי וסתיו בגר, בטענה שהשיר שזכה באירוויזיון מועתק משיר של להקת הוויט סטרייפס. התביעה מעמידה בסימן שאלה גדול את זכייתו של השיר וגם מעמידה בסכנה את קיום האירוויזיון בישראל בשנה הבאה. התביעה נחשפה בתכניתו של גיא פינס ולטענת המקורבים ליוצרים, התאגיד הגיש כבר לפני כשבועיים מכתב התראה חריף לפני תביעה. מדלי יצא ללוס אנג'לס לנסות לפתור את המשבר.

כידוע, בחודש אפריל האחרון זכתה נטע ברזילי באירוויזיון. מדובר בניצחון הרביעי של מדינת ישראל, כשלפני נטע הניצחון היה של דנה אינטרנשיונל ב-1998. עוד לפני הגמר נטע הובילה בראש מצעד ההימורים ורגע לפני הגמר, היה חשש שמה הניצחון יתפספס לטובת קפריסין שהפתיע. הניצחון של ברזילי איחד את מדינת ישראל וגרם לרבבות לצאת לכיכר רבין ביום הזכייה. מאז הזכייה דנים בישראל היכן התחרות תערך. דורון מדלי מסר בתגובה ל"ערב טוב עם גיא פינס": "הופתענו לקבל מכתב שכזה ואנחנו מטפלים בזה ואני מאמין שבשבועיים הקרובים הנושא ייפתר על הצד הטוב ביותר לשביעות רצונם של כל הצדדים". סתיו בגר סרב להגיב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully