וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמעט כמו אפל: אידיגיטל משיקה שירות הדרכות חדש ללקוחות חדשים וקיימים

4.7.2018 / 16:30

אידיגיטל יוצאת במהלך חדש: תשיק שירות הדרכות ללקוחות שירכשו אייפונים ומחשבי אפל דרכם. השירות ינתן בחינם וגם בתשלום, בהתאם לסוג השירות. את המהלך הדומה הזה מובילה אפל במרבית מהסניפים בעולם

רשת החנויות iDigital יצאה במהלך חדש שבמהלכו תעזור למשתמשי אפל חדשים וותיקים בתפעול מכשיריהם תוך העצמת חווית השימוש. באתר iDigital יפתח אזור חדש, שבו ניתן ליהנות ללא עלות, ממידע נרחב לשימוש במוצרי אפל כמו מגוון מדריכים כתובים בנושאי גיבוי ושחזור האייפון, מדריך לאיפוס אפל ID, מחיקת והתקנת מחשב MAC ובשבועות הקרובים יתווספו גם הדרכות וידאו לצפייה חינם באתר. בעולם, אפל מציעה שירות דומה בחינם שמעניק ללקוחות תמיכה טכנית ברגע הקניה וגם תמיכה טלפונית, בדומה למהלך החדש של אידיגיטל.

מנכ"לית איידיגיטל. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
"יציעו הדרכות בחינם וגם בתשלום"./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

בסניפי הרשת יוכלו הלקוחות ליהנות ממגוון שירותים חינמיים ללקוחות כמו פתיחת משתמש אפל ID, אקטיבציה ראשונית לאייפון או למק, שירותים חינמיים לרוכשים מחשבי מק או אייפון כמו איפוס סיסמה, הגדרת מייל, הסבר על גיבוי ותפעול iCloud ועוד. עוד הלקוחות שירכשו מחשבים באידיגיטל ייהנו מתמיכה טלפונית במשך שלושה חודשים מתאריך הקנייה, בה ניתן יהיה לקבל תמיכה טכנית, ליווי והסבר מנציג טלפוני. עוד אידיגיטל תציע לרוכשים, התקנת תוכנות בתשלום. כך לדוגמה התקנת תוכנת פארלל במחשבי מק, התוכנה שמדמה מחשב וירטואלי ומאפשרת התקנת ווינדוס על גבי מערכת ההפעלה של אפל, בעלות של 199 שקלים או העברת מידע מהאנדרואיד או מהאייפון הישן לאייפון החדש בעלות של 150 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully