וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף: גוגל אפשרה למפתחים לקרוא את כל המיילים שלכם

5.7.2018 / 14:12

זה לא באג ולא פרצת אבטחה: גוגל אפשרה למפתחים לקרוא תיבות מיילים. במידה והתקנתם תוסף שיעזור לכם לנהל את הג'ימייל, ייתכן ומפתחי התוסף קיבלו גישה מלאה לתיבה שלכם. הכל כדי שהם יוכלו לייצר כלי טוב יותר

העיצוב החדש של גוגל. מתוך הבלוג של גוגל, מערכת וואלה! NEWS
"על פי הדיווחים, עובדי Return Path עברו על תיבות מיילים של לא פחות מ-8,000 משתמשים"./מערכת וואלה! NEWS, מתוך הבלוג של גוגל

התקנתם תוסף לחשבון הג'ימייל שלכם שיעזור לכם עם תגובות מהירות או לייעל את התיבה? ייתכן ועשיתם את הפעולה הזאת ואתם אפילו לא זוכרים וכעת הדבר יעלה לכם ביוקר: על פי הדיווחים, גוגל אפשרה למפתחים שפיתחו אפליקציות לג'ימייל, לקרוא את המייל שלכם. גוגל בעצמה קוראת את המיילים שלכם, בערך. בינה מלאכותית סורקת את המיילים ומנסה להבין כיצד לתעדף את המייל, האם הוא חשוב, במידה ולא הגבתם אליו אז האם לתזכר אתכם ועוד.

ה-Wall Street Journal חשף את הפרטים ודיווח כי שתי אפליקציות קראו את המייל שלכם. Return Path שניתחה את תיבת המייל ו-Edison Software שעוזרת למשתמשים לנהל בצורה יעילה את המיילים על ידי אפשרות של תגובות חכמות ומהירות. על פי הדיווחים, עובדי Return Path עברו על תיבות מיילים של לא פחות מ-8,000 משתמשים לפני שנתיים, כשניסו לפתח את התוכנה ואילו חברת Edison Software עברה על אלפי מיילים.

בשנה שעברה, גוגל הודיעה כי תפסיק לקרוא את תיבות המייל כדי לעזור לחברות פרסום לטרגט אנשים רלוונטים. בחודשים האחרונים נושא המפתחים צד שלישי עלה רבות, בעקבות גילוי פרשת קיימברידג' אנליטיקה שבה פייסבוק הייתה מעורבת. בפרשה נחשפו פרטיהם האישיים של יותר מ-87 מיליון משתמשים. גוגל סירבה להגיב באופן רשמי לפרטים, אך הגנה על האופן שבו אפשרה למפתחים לקרוא את המיילים והודיעה כי מעתה תחסום את האפשרות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully