וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הגיבור שלי קפץ על הנחש והציל אותי": הכלב שהציל את פאולה וריגש את הפייסבוק

8.7.2018 / 15:35

"הגיבור שלי טוד קפץ על הנחש והציל אותי", כתבה פאולה בפוסט בפייסבוק שריגש את הרשת החברתית. הפוסט זכה לאלפי שיתופים ועשרות אלפי לייקים. בשישי האחרון עדכנה פאולה במצבו של טוד, הגיבור שהציל את חייה

הקיץ הגיע ובמהלכו גם הנחשים מתעוררים ויוצאים מהמחילות. מדובר בסכנה שעשויה לעלות בחיי אדם או בעלי חיים אחרים שמסתובבים בקרבתם. ברגע שהם חשים מאוימים, הם עשויים להכיש ואם המקרה לא יטופל במהרה, בעל החיים או האדם עשויים למות. בשבוע שעבר פאולה גודווין, תשובת העיירה אנת'ם הממוקמת על יד העיר פיניקס שבארצות הברית, טיילה עם הכלב שלה, טוד מסוג גולדן רטיבר. "הבוקר היה בהיר ויצאנו לטייל. זה היה בוקר יפה אבל ברגע שירדנו מהגבעה כמעט ודרכתי על נחש, אבל הגיבור שלי, טוד הציל אותי. הוא קפץ על הנחש והציל אותי מהכשה. כך נראה הגיבור שלי. בבקשה תתפללו למען הגיבור המתוק", כתבה פאולה בדף הפייסבוק שלה. הפוסט זכה ל-13 אלף לייקים, אלפי שיתופים ואלפי תגובות.

מעת לעת עדכנה בדף הפייסבוק הפרטי שלה לגבי מצב של טוד. "תודה לכל התומכים, האדיבות והתמיכה שלכם", ועדכנה שמצבו של טוד משתפר. עוד פתחה עמוד לגיוס כספים למימון ההוצאות הרפואיות של טוד כשהציבה מטרה של 500 דולרים והגיעה ל-2,874 דולרים, יותר מפי חמישה מהיעד שהציבה. מאז טוד הגיבור הפך לסלב מקומי כשגופי תקשורת בארצות הברית הזמינו את פאולה וטוד להתראיין בתוכניות בוקר. סוף טוב הכל טוב: ביום חמישי האחרון פרסמה פאולה שטוד חזר לעצמו "כפי שאתם רואים, טוד חזר לעצמו למצבו הקודם", כתבה בדף הפייסבוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully