וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישה צבעים ותג מחיר נמוך: מידע חדש על האייפונים שיושקו בספטמבר הקרוב

8.7.2018 / 17:45

בספטמבר הקרוב זה צפוי לקרות: אפל תכריז על האייפונים החדשים כפי שהיא עשתה בעשר השנים האחרונות. הפעם החברה על פי השמועות, עשויה להציג שלושה אייפונים, כולם נטולי שוליים כמעט לחלוטין במראה שדומה לשל האייפון 10. כעת מגיעות שמועות חדשות על האייפונים החדשים

ההכרזה של אפל תתרחש רק בספטמבר ונראה שעד אז אנחנו צפויים לעוד מבול שמועות אודות האייפונים החדשים. הפעם הדיווח מגיע ממינג' צואי קו, אנליסט שעבד בעבר עבור חברת הפיננסים KGI, שסיפק מידע על האייפונים החדשים שאפל תשיק בספטמבר. על פי הדיווחים, האייפון שיגיע עם מסך בגודל 6.5 אינץ' יעלה 1,000 דולרים, עם תמחור זהה לשל האייפון X הקיים והוא ישלב יכולות של סים כפול. האייפון עם מסך בגודל 6.1 אינץ' שיראה זהה לאייפון X הנוכחי, יעלה 700 דולרים בלבד. עוד עולים מהדיווחים כי האייפון בגודל 6.5 אינץ' יגיע בצבע שחור, לבן וזהב. האייפון "הזול" עם מסך בגודל 6.1 אינץ' יגיע בצבע אפור, לבן, כחול, אדום וכתום.

כלומר, על פי השמועות של קו, האייפונים יגיעו בחמישה צבעים חדשים, כשקו התכוון לצבע אפור ולבן, הוא התכוון לאפור חלל ולכסוף, בדומה לאייפון 10 שמגיע עם חזית שחורה וגב לבן. בספטמבר הקרוב אנחנו צפויים לראות שלושה אייפונים שהצגנו בעבר כמה דוגמאות שהגיעו אלינו. האייפון הראשון צפוי להיות עם מסך בגודל 5.8 אינץ', נטול שוליים כמעט לחלוטין, האייפון השני יהיה האייפון ביניים שיגיע עם זיהוי הפנים FACE ID בדומה לאייפון 10 הנוכחי ואילו האייפון המתקדם ביותר, יהיה האייפון X Plus עם מסך בגודל 6.5 אינץ' עם פאנל מסוג OLED ויעלה 1,000 דולרים.

האייפונים 9 וה-X פלוס. שי מזרחי, מערכת וואלה! NEWS
דוגמאות של שלושת האייפונים החדשים./מערכת וואלה! NEWS, שי מזרחי

השנה החולפת הייתה מאתגרת עבור אפל, מכיוון שלא הציעה אף אייפון ביניים ואילו מחירי האייפונים החדשים התחילו ב-650 דולרים לפני מע"מ מקומי, בעוד שסמסונג והיצרניות האחרות מציעות סמארטפונים בכל קטגוריות המחירים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully