וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלוש גרסאות וקורא טביעות אצבע מתחת למסך: שמועות על הדור הבא של הגלקסי

9.7.2018 / 9:07

על פי השמועות הוא יושק רק בחודש מרץ 2019, אבל כבר עכשיו האינפורמציה אודות מכשיר הדגל הבא של סמסונג מתחילה להגיע. קורא טביעות אצבע מתחת למסך ושלוש גרסאות, פרטים ראשונים על מכשיר הדגל הבא של סמסונג

עריכת וידאו:ניר חן

ה-Galaxy S9 הושק רק בחודש פברואר האחרון, לפני פחות מחצי שנה אבל נראה שהשמועות אודות היורש שעתיד להיחשף במרץ 2019, מתחילות לזרום. על פי הדיווחים האחרונים, משכיר הדגל הבא של סמסונג, ה-Galaxy S10, יגיע עם קורא טביעות אצבע מתחת למסך, לצד שלוש עדשות צילום כשאחת מהן תהיה עדשה רחבה. את הפרטים האלו מדווח אתר SamMobile המתמחה בשמועות ועדכונים למכשירי סמסונג. עוד עולה מהשמועות כי היצרנית הדרום קוריאנית, תציג שלושה מכשירים בשלושה טווחי מחיר שונים.

המכשיר היקר בסדרה ימשיך את סדרת הגלקסי ויקרא S10 פלוס. הוא יגיע עם מסך בגודל 6.44 אינץ', קורא טביעות אצבע מתחת למסך, בעוד הדגם הרגיל יגיע עם מסך בגודל 6.2 אינץ' ואילו הדגם השלישי יגיע עם מסך בגודל 5.8 אינץ' עם סורק קשתית בלבד. עוד דווח כי ה-S10 פלוס יגיע עם עדשה רחבה במיוחד, עם זווית של 123 מעלות עם חיישן של 16 מגה - פיקסל ומפתח צמצם f/1.9, בנוסף למערך הצילום הכפול הרגיל.

גלקסי גמיש. צילום מסך, צילום מסך
אילסוטרציה ראשונה של ה-Galaxy X שיושק בינואר. הסמארטפון המתקפל הראשון של סמסונג./צילום מסך, צילום מסך

על פי השמועות, חברת סמסונג עשויה לחשוף את שלושת המכשירים בחודש מרץ בשנה הבאה. שנת 2019 צפויה להיות מעניינת במיוחד, כשברקע השמועות על מכשירי הדגל החדשים, החברה גם צפויה לחשוף את הגלקסי X, סמארטפון מתקפל ראשון שיושק בחודש ינואר, בתחילת השנה וחודשיים לאחר מכן, תשיק את מכשירי הדגל החדשים. הגלקסי X צפוי להיות המכשיר היקר ביותר שסמסונג מכרה בשנים האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully