וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צופים במונדיאל על חבילת הגלישה? בדקנו איפה תגמר לכם חבילת הגלישה מהר יותר

10.7.2018 / 8:00

פעם בארבע שנים זה קורה אך לא תמיד מתאפשר לשבת בנוחות בסלון ולצפות במונדיאל . לפעמים נדרשים לאלתר ולצפות דרך הסמארטפון. אך זה עלול לעלות לכם בחבילת הגלישה ובדקנו באיזה שירות חבילת הגלישה שלכם תגמר מהר יותר

המונדיאל עוד רגע נגמר ומאות אלפי ישראלים יחזרו לצפות בשידורים הרגילים ובנטפליקס. גם לא מעט ישראלים צופים בשידורי המונדיאל דרך הסמארטפון שלהם, הודות לאפליקציה הנוחה של כאן! שכוללת נגן מתקדם המאפשר צפייה באינספור זוויות שידור ולאפליקציות שירותי הטלוויזיה של פרטנר, יס וסלקום. הצפייה במונדיאל דרך הסמארטפון, על חשבון חבילת הגלישה, עשויה לבזבז לא מעט מהחבילה עצמה. מקורות בתעשיית הסלולר סיפרו לוואלה! TECH שבמהלך המונדיאל דווח על עלייה בצריכת נתוני הגלישה בצפייה בסטרימינג. אם אתם חיילים או נמצאים במקום ללא אינטרנט אלחוטי, ככל הנראה שאין לכם יותר מדי ברירה והאלטרנטיבה שתפספסו את שידורי המונדיאל אבל תשמרו על חבילת הגלישה, לא ממש באה בחשבון. במיוחד בשבילכם, בדקנו באיזה שירותי סטרימינג תוכלו לצפות בשידורים אבל מנגד, גם לחסוך בחבילת הגלישה כמה שיותר.

עוד המקורות בתעשייה שבקיאים בנושא הסטרימינג, סיפרו כי ההבדלים שאנחנו רואים בצריכת הגלישה שבין שירותי הסטרימינג, נובעת מקידוד הוידאו, כלומר עצם זה שהשירות צרך נפח נמוך יותר, זה עשוי להעיד על איכות הוידאו.

איך בדקנו את זה? כל הבדיקות התבצעו באישון לילה, כשאין עומס על הרשת הסלולרית ורוחב הפס נשאר יציב. הסמארטפון נשאר במקום קבוע ולא הזזנו אותו. פתחנו טיימר ובדקנו את הצפייה בערוץ כאן!. בכל אפליקציה מדדנו עשר דקות צפייה ואת התוצאות ראינו בנתוני הצריכה הסלולרית באייפון.

פרטנר

הבשורה של פרטנר היא עבור המנויים של החברה גם בטלוויזיה וגם בסלולר. היא החברה היחידה שמציעה דיל משתלם במיוחד: אם אתם לקוחות גם בסלולר וגם בטלוויזיה, תוכלו לצפות מהסמארטפון שלכם בצורה חופשית בפרטנר TV, מבלי שזה ישפיע על חבילת הגלישה. כך הלקוחות יכולים ליהנות מצפייה מתמשכת, ללא כל הגבלה. אלא שאם אתם לא לקוחות פרטנר, עשר דקות צפייה יעלו לכם ב-405 מגה - בייט, בהנחה שאתם גולשים על הרוחב פס המקסימלי.

כאן

בתחילת המונדיאל הגיעו אינספור טענות על זוויות השידור במונדיאל, בעת צפייה בערוץ 11. בתאגיד טיפלו בנושא במהרה ולצד הטיפול המהיר, המליצו גם על האפליקציה שעליה כתבנו בעבר. באמצעות הנגן המתקדם שזמין באפליקציה ובדפדפן, ניתן לצפות במונדיאל מ-7 זוויות שונות, באיכות מצוינת, לצפות בתקצירי המשחקים ועוד. האפליקציה זמינה עבור מערכת ההפעלה אנדרואיד ואייפון. עשר דקות צפייה צרכו מחבילת הגלישה 325 מגה בייט.

עוד באותו נושא

בלי פרשנויות ומ-7 זוויות שונות: כך תוכלו לצפות במונדיאל ולהרגיש כאילו אתם במגרש

לכתבה המלאה

סטינג

מדובר במותג האינטרנטי של יס שמאפשר לכם בשונה מכל שירותי הטלוויזיה, לרכוש חבילות תוכן בנפרד. בסטינג עשר דקות צפייה עלו לנו ב-309 מגה בייט מחבילת הגלישה.

האצטדיון המרכזי, יקטרינבורג, מונדיאל 2018, פרו - צרפת. רויטרס
"חבילת הגלישה מול הצפייה במונדיאל"./רויטרס

סלקום

סלקום בשונה מפרטנר לא מציעה את אותו המסלול, שבו היא מעניקה למנויי סלקום צפייה חופשית וללא הגבלה במידה ואתם מנויים גם בסלולר וגם בטלוויזיה. עשר דקות צפייה "יעלו לכם" ב-146 מגה בייט, הנפח הנמוך ביותר שמדדנו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully