וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוללה באייפון שלכם נגמרת מהר? אתם לא לבד - זו תקלה רחבה

10.7.2018 / 7:24

אחד מהנושאים הרגישים ביותר בסמארטפון שלנו הינו הסוללה, במיוחד אצל בעלי האייפונים. תלונות חדשות אודות סוללה שנגמרת מהר נערמו בפורומים התמיכה של אפל על פני 34 עמודים. אפל טרם לא הגיבה לדברים אך שחררה עדכון תוכנה שעשוי לפתור את התקלה

נושא הסוללה בסמארטפון ובאייפון בפרט הוא הרגיש ביותר; רק לפני כמה חודשים אפל הודתה בכך שהיא מאטה את האייפונים לטובת ביצועים משופרים, מכיוון שהסוללה נחלשת עם הזמן. וכעת לפרשה החדשה: אם אתם חווים בפגיעה בחיי הסוללה בגרסה 11.4? אתם לא לבד ונראה שפורום התמיכה של אפל מלא באינספור טענות דומות. כולם מתלוננים על אותו הדבר: הסוללה נגמרת יותר מדי מהר. עוד מהתלונות עולה כי המשתמשים טוענים שהסוללה נגמרת במהירות גם כשהאייפון במצב מנוחה. על פי הדיווחים, מי שסובל בעיקר מהתופעה הם בעלי האייפונים הישנים כמו האייפון 6 והאייפון 6S, אולם גם האייפון 7 ומעלה לא חפים מתקלות ובעלי אייפון 10, 8 ו-7 דיווחו על התקלה.

בניגוד לבעיות קודמות שבהן המשתמשים דיווחו על כך שהסוללה הייתה מתרוקנת מהר מדי בזמן השימוש, נראה כי הפעם הדיווחים מעידים על כך שהסוללה מתרוקנת דווקא בזמן שהאייפון במצב המתנה. המשתמשים הרבים דיווחו על התופעה בפורום התמיכה של אפל ובפורומים אחרים. לכל המשתמשים מכנה משותף אחד: האייפון של כולם בגרסה 11.4 והסוללה מתרוקנת כאמור, בעיקר בזמן שהם לא נוגעים בסמארטפון. "האייפון 6 שלי עבד מצוין עד העדכון לגרסה האחרונה", סיפר אחד המשתמשים. "זה פשוט מוזר שאני לא עושה כלום עם האייפון והסוללה פשוט נגמרת. בעבר הייתי מטעין אותו לקראת סוף היום ואילו כיום, באמצע היום האייפון מתריע בפני מפני סוללה חלשה", כתב משתמש נוסף.

אייפון X. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
"התלונות נערמו על פני 34 עמודים בפורום התמיכה של אפל"./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

עד כמה המצב הזה נוראי? משתמש נוסף עדכן בפורום התמיכה כי הוא הטעין את המכשיר עד ל-100 אחוזים וכבר כעבור 4 שעות אחוזי הסוללה ירדו ל-40 אחוזים. "כבר מספר ימים שהאייפון 6 שלי סובל מהבעיה, מאז העדכון האחרון", הוסיף. מבדיקות נוספות שערכו המשתמשים, העריכו כי ייתכן ואפשרות נקודת הגישה שתפקידה להפוך את הסמארטפון לראוטר נייד, היא זאת שגורמת לזלילת הסוללה, אף על פי שהאפשרות כבוי. אפל טרם הגיבה לדברים באופן רשמי אך שחררה כעת את גרסת iOS 11.4.1 שזמינה להורדה וצפויה לפתור את התקלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully