וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחקר חדש: יש לכם אייפון? כנראה שאתם עשירים

10.7.2018 / 7:52

5,000 שקלים עבור סמארטפון זה לא סכום קטן ואם אתם יכולים להרשות לעצמכם לקנות אייפון, כנראה שאתם עשירים או לפחות, כך מחקר חדש קבע. עוד מצא המחקר קשר בין אנשים שרכשו חרדל השייך לאלפיון העליון לבין בעלי האייפונים

צלמים זמניים מורשים

אפל לא נחשבת לעוד מותג אלא למותג על, עם תג מחירים גבוה וסדרת מכשירים יוקרתיים במיוחד, בין אם זה האייפד או המקבוק או האייפון. כולם חולקים את אותו הדבר: המוצרים היקרים הם גם מוצרי פרמיום איכותיים. בשנים האחרונות נראה שהתפיסה שהאייפון מסמל גם כסטטוס גבוה או מעמד יוקרה כלשהו, בדומה לרכבים יוקרתיים. מכוניות למבורגיני ושעוני רולקס גם הם נחשבים לסמל סטטוס ומשייכים את הבעלים אוטומטית למעמד הגבוה, אך מחקר חדש קבע כי עוד מותג נכנס לרשימה: האייפון.

הלשכה הלאומית למחקר כלכלי של ארצות הברית ביחד עם אוניברסיטת שיקגו. החוקרים טוענים כי בעלי האייפון מרוויחים משכורת גבוהה יותר מהממוצע. "לדוגמה, ב-2016 יכולנו להגיד בדיוק של 69 אחוזים שבעלי האייפדים הם נמצאים במעמד הגבוהה", אמר אחד החוקרים. עוד במחקר סיפרו כי בדקו את הנתונים כמו התנהגות הצרכנים, צריכת המידע, עמדות חברתיות ועוד כדי לאשש את הממצאים.

אייפון איקס. אתר רשמי אפל,
5,000 שקלים לסמארטפון זה לא צחוק ואם יש לכם אייפון, כנראה שאתם גם עשירים./אתר רשמי אפל

עוד סיפרו החוקרים כי במחקר שנעשה בעבר, חרדל דיז'ון בשם פופון שהיה פופולרי במיוחד בשנים 2002 עד 2016, שימש בעיקר את האלפיון העליון בלבד ואילו בשנת 2016 הוחלף במכשירי האייפון והאייפד. המחקר כמובן לא מתבסס על חרד הדיז'ון ששייך לאלפיון העליון. אך הם שיתפו כי אותם אנשים שנהגו לצרוך את אותו החרדל, גם רכשו אחר כך אייפון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully