וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לצפות במונדיאל מגובה של 36,000 רגל: אל על משיקה את האינטרנט האלחוטי במטוסים

11.7.2018 / 10:02

אחרי שהפעילה פיילוט במטוסי החברה במהלך השנה האחרונה, אל על סוף סוף משיקה את האינטרנט האלחוטי במטוסים ומצטרפת אל החברות המובילות שמציעות את השירות מזה שנים. הצטרפנו לטיסת ההשקה, בדקנו את מהירות האינטרנט וחזרנו עם רשמים וכמובן - מחירים של השירות החדש

אתר רשמי

לצפות במונדיאל בגובה של 36,000 רגל: סוף סוף זה קורה. חברת אל על משיקה את שירות האינטרנט האלחוטי במטוסי החברה ועלינו על טיסת ההשקה. בימים אלו סיימה אל על את שלב הפיילוט שהיה פעיל בשנתיים האחרונות ובאיחור קל, מצטרפת לחברות התעופה המובילות כמ וטורקיש אירליינס ולופטהנזה שיציעו אינטרנט אלחוטי במטוסים. בשלב זה ציידה אל 15 ממטוסיה, באינטרנט האלחוטי. נמרוד בורוביץ, ראש אגף אסטרטגיה ופיתוח עיסקי אמר: "בתום תהליך פיתוח ארוך וממושך, אנו גאים להציע כיום את המוצר הטוב ביותר לטסים מישראל בתחום שירות ה WiFi במטוסים. אל על השקיעה משאבים רבים במטרה לספק ללקוחותיה את מוצר הדגל של ענף התעופה - מערכת ה- WiFi חדשה שתאפשר לנוסעים גלישה באתרים, התחברות לדואר אלקטרוני, שימוש באפליקציות, רשתות חברתיות, האזנה למוסיקה וצפייה בסרטים במהלך הטיסה.

הצטרפנו לטיסת ההשקה שבה נראה שאל על השקיעה לא מעט. חלק מהניסיון הינו לשנות את תדמית החברה שנאלצת להתמודד אל מול משברים רבים בתקופה האחרונה. תהליך ההתחברות הינו די פשוט, ברגע שהמטוס מגיע לגובה המתאים, הוא מתחבר ללוויין, פותחים אתהסמארטפון, בוחרים את הרשת של המטוס ואחרי שניות ספורות מופיע מסך יעודי שמבקש מאיתנו לבחור את החבילה הרצויה. אחרי שמפעילים אותה ניתן לגלוש.

בבדיקות שלנו, מהירות ההורדה עמדה על 15 מגה - ביט. זו מהירות די מרשימה, במיוחד בהתחשב בזה שכל המטוס היה מחובר לאינטרנט, שכן לרגל טיסת ההשקה, אל על דאגה שכל הנוסעים יהיו מחוברים לרשת האינטרנט. הצלחנו לצפות במונדיאל באיכות די טובה, לבצע סטרימינג מספוטיפיי וגם בעת הצפייה בנטפליקס לא נרשמו בעיות. לא הצלחנו לבצע שיחות וידאו, לאור מהירות העלאה נמוכה. אין ספק שהאינטרנט במטוסים הולך לשדרג את חווית הטיסה וסוף סוף, גם אל על הצטרפה לרשימת חברות התעופה שמציעות את השירות שמשאיר את הנוסע מחובר בזמן הטיסה. עם זאת, החיבור הלוויני התנתק כמה פעמים בודדות, מה שפגע בצפייה בשידור החי. בחברת ViaSat הסבירו כי זה קורה לעיתים ומדובר במעבר שמתבצע בין הלווינים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

השירות זמין ב-15 מטוסים הטסים לאירופה וארצות הברית, בטיסות לאסיה הנוסעים לא יוכלו ליהנות מאינטרנט אלחוטי בטיסה בעקבות רגולוציה מחמירה וחוסר תמיכת הלווין של ViaSat, החברה שמפעילה את האינטרנט. בשלב זה, האינטרנט זמין בכ-15 מטוסים: כל מטוסי הדרימליינר שטסים לאירופה וארצות הברית כוללים אינטרנט אלחוטית, כל צי מטוסי הבואינג 737-900 שטס לאירופה ומונה 8 מטוסים וב-2 מטוסי בואינג 737-800 שגם הם, טסים לאירופה. החל מיום ראשון הקרוב, אל על תציע את השירות ב-3 חבילות גלישה שאינן מוגבלות בזמן או בנפח גלישה,בדומה לחברות אחרות. את הרכישה של חבילת הגלישה ניתן יהיה לרכוש מתוך המטוס, בזמן שהוא משייט בדרך אל היעד.

מנכ"ל אל על עם חברת ViaSat. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
גונן אוסישקין, מנכ"ל אל על ביחד עם נציגי חברת ViaSat המפעילה את השירות במטוסים./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

עד ה-31.10.2018, אל על תציע את החבילה הבסיסית המאפשרת גישה לווטסאפ, גישה לדואר אלקטרוני וגלישה לאתרי חינם של אל על. אחר כך, היא תעלה 3.99 דולרים. חבילה נוספת "חברתית" מיועדת לבעלי סמארטפון וטאבלטים וכוללת הודעות מיידיות, גישה לדואר האלקטרוני,גלישה חופשית באתרים ואפליקציות וצפייה בסרטונים קצרים של עד 3 דקות. עלות החבילה לכיוון, הינה 9.99 דולרים ולרגל מבצע ההשקה, ניתן יהיה לשלם ב-30 נקודות מועדון נוסע המתמיד או 20 נקודות למחזיקי FlyCard.

החבילה המתקדמת ביותר, החבילה "העסקית" מיועדת לבעלי סמארטפון, טאבלט ומחשב נייד. היא כוללת הודעות מיידיות, גישה לדואר אלקטרוני, גלישה חופשית באתרים ואפליקציות וצפייה בסרטים, האזנה למוזיקה וחיבור ל-VPN. עלות החבילה לכיוון הינה 19.99 דולרים או במבצע לתקופה ההשקה 60 נקודות במועדון הנוסע המתמיד או 40 למחזיקי כרטיס FlyCard.

הכותב היה אורח של חברת אל על

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully