וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העדכון החדש של נטפליקס: בשורה למורידי הסדרות

11.7.2018 / 10:59

משתמשים באפשרות הורדת הסרטים בנטפליקס? העדכון החדש מביא הורדה חכמה. ברגע שסיימתם לצפות בפרק, הוא ימחק וכשתתחברו לאינטרנט האלחוטי, הפרק הבא ירד בצורה אוטומטית ומבלי שתצטרכו לזכור לעשות זאת כל פעם

נטפליקס השיקה פיצ'ר חדש שיהיה זמין לבעלי סמארטפונים וטאבלטים המריצים את מערכת ההפעלה אנדרואיד בלבד. מעתה רק לאחר שמסיימים לצפות בפרק שהורד למכשיר, פיצ'ר ההורדות החכמות ימחק אותו ואחר כך יוריד באופן אוטומטי את הפרק הבא, במידה ויש יותר פרקים שלא הורדו לצפות. התכונה החדשה הופכת את אפשרות ההורדה לפשוטה וקלה יותר. גם אם תורידו עונה שלמה של סדרה, לאחר הצפייה בפרק הראשון של העונה, הוא יימחק והורדות החכמות יורידו את הפרק הראשון של עונה מספר 2, כל עוד היא זמינה.

ענקית הסטרימינג נטפליקס השיקה את הפעילות שלה בישראל בינואר 2017. מאז השירות שינה את שוק הטלוויזיה בישראל ופתח אותו לתחרות. נטפליקס משקיעה לא מעט בתרגום תכנים לרבות דיבוב ו נטפליקס שירות הסטרימינג הפופולרי והמצליח ביותר בעולם, הושק בישראל בינואר בשנה שעברה ומאז גרם למהפכה. בנטפליקס הוסיפו עוד כי הם מגדילים את היקף ההשקעה בטכנולוגיות ובפיתוח סדרות וסרטים מ-8 מיליארד דולר ל-13 מיליארד דולר בשנת 2018.

נטפליקס הורדות חכמות. יח"צ, מערכת וואלה! NEWS
"סיימתם לצפות בפרק? ברגע שתתחברו לאינטרנט האלחוטי כבר הפרק הבא ירד"./מערכת וואלה! NEWS, יח"צ

נטפליקס מסרה כי רוב המנויים משתמשים בשירות באמצעות פלטפורמות מרובות, כולל מסכי טלוויזיה, האתר במחשב ומכשירים סלולריים. יותר מ-60 אחוזים מהמנויים משתמשים באפליקציה מדי חודש. השירות החדש יאפשר לחסוך בשטח אחסון בסמארטפון ותמנע בזבוז של חבילת הגלישה בסלולר, מכיוון שההורדה תתבצע רק כשמתחברים לאינטרנט האלחוטי.

ניתן בקלות לבטל את התכונה של "הורדה חכמה". בחלק העליון של אפשרות ההורדות, ישנה אפשרות עריכה בצד שמאל למעלה של המסך. ברגע שלוחצים ניתן לכבות את אפשרות הורדה חכמה. אפשרות זו טובה גם למי שרוצה לשמור על הפרק גם לאחר הצפייה בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully