וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווטסאפ מתעדכנת: תשים סוף להודעות השרשרת

11.7.2018 / 11:27

ווטסאפ נלחמת בפייק ניוז: זה אולי מעט מאוחר מדי אבל עדיף מאוחר מאשר אף פעם. בווטסאפ ישימו סוף להודעות המציקות שמועברות בפלטפורמה. מעתה החברה תסמן את ההודעות ותציין שמדובר בהודעות שרשרת שהועברו בפלטפורמה

עדכון חדש לווטסאפ - פייק ניוז. יח"צ, מערכת וואלה! NEWS
מעבירים הודעות בווטסאפ? מעתה יתווסף אליהן הסימון 'הועבר'"./מערכת וואלה! NEWS, יח"צ

הסוף לפייק ניוז בווטסאפ: מעתה פלטפורמת המסרים הפופולרית ביותר תעדכן אתכם במידה וקיבלתם הודעה תפוצה. כולנו מכירים את ההודעות "בקרוב ווטסאפ תתחיל לגבות כסף ואם לא תעבירו את ההודעה לחמישה אנשים, תצטרכו לשלם". השבוע כתבנו שווטסאפ עשויה לעדכן את הפלטפורמה ולהוסיף זיהוי לקישורים זדוניים וכעת החברה מבצעת עדכון דומה, אך הפעם בגזרת הודעות השרשרת שבתקווה, תשים סוף להם. ווטסאפ מתמודדת אל מול פייק ניוז שמפוצץ באמצעותה בהודו ועשרות נרצחו בשל החדשות השקריות שהופצו בווטסאפ.

"החל מהיום, WhatsApp תציין אילו הודעות שקיבלת הן הודעות שרשור, שהועברו אליך. סימון נוסף זה יעזור להפוך את הצ'אטים האישיים והקבוצתיים לקלים יותר. זה גם יעזור לך לקבוע מה מקור ההודעה, האם חבר או קרוב משפחה שלך כתב את ההודעה או אם זה בא ממקור אחר", כתבו בבלוג של ווטסאפ. כאמור, העדכון זמין כבר עכשיו להורדה. המשתמשים יוכלו לדעת האם מדובר בהודעה שהועברה גם בקבוצות וגם בהודעות פרטיות.

לאחרונה דיווחנו שווטסאפ מציעה פרס כספי בגובה של 50 אלף דולרים למי שיציע רעיון שיעצור את הפייק ניוז. בווטסאפ כ-200 מיליון משתמשים בהודו ומדובר באחד מהשווקים הגדולים בעולם שעושים שימוש בפלטפורמה. בהודו מפיצים הודעות על חוטפי ילדים וקוצרי איברים וכך גורמים לאנשים לצאת לרחובות. אותם אנשים התברר אחר כך, חפים מפשע אך הדין כבר נעשה על ידי האנשים הזועמים.

  • עוד באותו נושא:
  • ווטסאפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully