וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתרעננת: גוגל הציגה את הדפדפן הפופולרי כרום בעיצוב חדש

12.7.2018 / 13:52

בשנים האחרונות השקיעה גוגל בדפדפן הכרום, בעיקר בשיפורי הביצועים ולא רעננה את העיצוב. כעת החברה חושפת את העיצוב החדש והמעודכן. אתם יכולים להתנסות בו כבר עכשיו אבל אנחנו ממליצים שבשלב זה תמתינו לגרסה רשמית

גוגל כרום. יח"צ,
"הדפדפן החדש מגיע בעיצוב נקי ופשוט הרבה יותר מבעבר"./יח"צ

בעיניי רבים הדפדפן של גוגל, הכרום, נחשב לדפדפן המועדף הטוב ביותר לגלישה ברשת האינטרנט ולא בכדי. הוא מהיר, מציע לא מעט אפשרויות מתקדמות שלא קיימות בדפדפנים האחרים ובגוגל משקיעים כל כך בחוויית הגלישה שעל פניו, נראה שאין מתחרים אמתיים לדפדפן. מזה זמן רב שהדפדפן לא זכה למתיחת פנים משמעותית ובגוגל החליטו שזה הולך לקרות - ממש בקרוב.

הגרסה החדשה ששחררה גוגל מיועדת לנסיינים ולמשתמשי קצה, אך גם אתם יכולים להתנסות בה כבר עכשיו. זה שנים שהדפדפן לא זכה למתיחת פנים משמעותית ובגרסה החדשה, גוגל מעדכנת את העיצוב ומיישרת קו עם שאר מוצרי האנדרואיד והעיצוב שדוגלת בו בשנים האחרונות "Material Design". מדובר בקו עיצובי המלווה את ממשק האנדרואיד ואת האפליקציות החדשות של החברה. כעת גם הדפדפן הפופולרי זוכה למתיחת פנים שתיישר קו עם העיצוב המודרני והחדש של גוגל.

בעזרת העיצוב החדש שואפת גוגל לייצר מראה אחיד ומינימליסטי בכל השירותים. בדפדפן החדש ניתן להרגיש בתפריטים מבריקים יותר, כתב ברור נעים ולעין ונסיינים שבדקו את הדפדפן החדש כבר דיווחו כי חווית הגלישה הרבה יותר חלקה. גם אתם יכולים להתקין את הגרסה החדשה אבל זה ממש לא מומלץ מכיוון שהיא עשויה לקרוס ולהיות בעיקר לא יציבה. אם בכל זאת אתם רוצים, אתם יכולים להיכנס לאתר הבא ולהתקין את הדפדפן. כאמור, חשוב לציין שזוהי גרסת בטא ניסיונית וייתכן ותחוו לא מעט קריסות ובאגים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully