וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסתיו של אפל: צפויה לשדרג את כל סדרות המחשבים

13.7.2018 / 11:16

כמדי שנה אפל מעדכנת ומרעננת את סדרות המחשבים ורבים ציפו שזה יקרה בכנס המפתחים שהתקיים בחודש יוני השנה. אך מלבד עדכוני תוכנה, אפל לא הציגה שום עדכון. היום החברה הציגה עדכון למקבוק פרו ועל פי הערכות, אנחנו צפויים לראות השנה השקות בכל סדרות המוצרים של אפל

עריכה: ליר שפיגלר ויאיר דניאל

אפל קיימה השנה את כנס המפתחים, ה-WWDC שהתקיים בחודש יוני. לעיתים, אפל מנצלת אותו לצורך השקת מוצרים או ריענון של מוצרים קיימים, אך נראה שהשנה אפל בחרה להמתין. לכן, על פי הערכות היא צפויה לעשות זאת בחודש ספטמבר הקרוב, במקביל להשקת סדרות האייפונים החדשות, כך מדווח האנליסט מינג צו'י קאו שנחשב למוערך בתחום. קו טוען כי במקביל להשקת שלושה אייפונים חדשים, אפל תרענן את כל סדרות המחשבים, לרבות המחשבים הנייחים והניידים. הוא גם אומר כי אפל תציג אייפדים נטולי שוליים, כמעט לחלוטין ועם FaceID בדומה לאייפון 10. גם השעונים יתעדכנו ויגיעו עם מסכים גדולים יותר, עוד החברה תשיק אוזניות AirPods חדשות ואת המטען האלחוטי שהשיקה בשנה שעברה.

בינתיים אפל רעננה היום (ו') את סדרת המחשבים הניידים, המקבוק פרו. המחשבים קיבלו שדרוג בחומרה וזכו לעדכון למעבדים מהסדרה האחרונה של אינטל, אפשרות להוספת זיכרון ראם מקסימלית של עד 32 גיגה וקיבלו גם את טכנולוגיית True Tone המתאימה את גווני המסך בהתאם לסביבה. אותה טכנולוגיה נמצאת באייפונים החדשים ובאייפד פרו החדש. עוד לטענתו, אפל תשדרג השנה את סדרת האיימקים שזכתה לאחרונה לשדרוג והשיקה את דגם האיימק פרו המתמקד בעיקר בביצועים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אפל עדכנה היום בהשקה שקטה, את דגמי המקבוק פרו"./מערכת וואלה!, צילום מסך

קו מדווח כי גם המק מיני שלא זכה לעדכון מזה שנים רבות, צפוי לקבל עדכון לחומרה העדכנית ביותר שקיימת בשוק. עוד דיווח כי אפל תחליף את המקבוק אייר שגם הוא לא זכה לעדכון בשנים האחרונות. המקבוק אייר יוחלף במחשב אחר עם תג מחיר זהה. האירוע של אפל צפוי להתקיים בספטמבר הקרוב ובמהלכו היא תשיק את האייפונים החדשים ואולי גם את סדרות המחשבים החדשות או שמה אפל תבצע השקות "שקטות" כפי שעשתה היום עם השדרוג למחשבים הניידים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully