וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באג חדש התגלה באייפון: אפליקציות קורסות בגלל מדינה אחת

13.7.2018 / 11:33

סין דורשת ואפל מקיימת: מכיוון שהרפובליקה של סין אינה מכירה בטאיוואן כמדינה עצמאית, סין מחרימה אותה ודורשת מחברות הטכנולוגיה להסיר כל זכר לטאיוואן וחלק מהדרישות, הן להסיר את הדגל של המדינה מהמקלדת. בעקבות הסרת הדגל, באג חדש התגלה וגרם לאפליקציות לקרוס

דגל טאיוואן באייפון. צילום מסך, צילום מסך
בגלל דרישות סין, דגל אחד גרם לאפליקציות רבות לקרוס./צילום מסך, צילום מסך

חברות טכנולוגיה רבות נכנעות לדרישות סין ומתאימות את מערכות ההפעלה במיוחד עבור השוק הסיני. חלק מהדרישות ישמעו קצת מופרכות כמו הדרישה של הממשל הסיני להסיר את דגלי טאיוואן, בין היתר. כשהיקף המכירות בסין זהה להיקף המכירות בכל אירופה, אפל נדרשת לבצע התאמות ולהיכנע לממשל הסיני שמחרים את טאיוואן וטוען כי הרפובליקה של סין שולטת גם על טאיוואן. גם ישראל אינה מכירה בטאיוואן כמדינה ריבונית אלא כטריטוריה.

חלק מהדרישות של הרפובליקה, הן להסיר את דגל טאיוואן. סין לא מכירה בטאיוואן כמדינה ורק 20 מדינות מקיימות עמה יחסים דיפלומטיים. אך בעקבות הסרת הדגל, חוקר האבטחה פטריק וורדל דיווח כי בגרסת iOS 11.3, קיים באג שברגע שלוחצים על הדגל, האפליקציה קורסת. וורדל טוען כי מערכת ההפעלה מבצעת בדיקה של השפה והאזור של האייפון וזה מה שגורם לקריסת אפליקציות רבות כמו פייסבוק, ווטסאפ ועוד. למעשה, ברגע שתחליפו לשפה המנדרינית או שתשנו את אזור האייפון לסין, דגל טאיוואן יעלם כלא היה. אפל שחררה מאז את גרסת iOS 11.4.1 שתיקנה את הבאג ואתם יכולים לשוב ולהשתמש בדגל טאיוואן ללא שום בעיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully