וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עכשיו זה רשמי: ספוטיפיי משיקה בישראל פיצ'ר חדש

16.7.2018 / 16:37

עד כה הפלייליסט המותאם אישית, היה זמין רק באמצעות חיפוש והמשתמשים היו צריכים לדעת על אותו הפלייליסט שמשתמש בתכונות הטובות ביותר של ספוטיפיי. כעת החברה משיקה את הפלייליסט Discover weekly גם בישראל

עריכת וידאו:ניר חן
הפלייליסט החדש של ספוטיפיי. מייקי לוי, צילום מסך
הפלייליסט החדש של ספוטיפיי/צילום מסך, מייקי לוי

שירות הזרמת המוזיקה ספוטיפיי הפך פופולרי מאוד בין היתר הודות לאלגוריתם המתקדם שלו, המתאים שירים בהתאם להרגלי השמיעה של המשתמש. אותו אלגוריתם כבר זמין ברחבי העולם ומשתמשי השירות באמריקה לדוגמה, נהנו במשך שנים מפלייליסט בשם Discover Weekly, הדומה לפלייליסט ה-Realese Radar שכבר זכינו לראות בישראל, עם הבדל אחד עיקרי - פה תוכלו למצוא שירים מכל הזמנים וממגוון רחב יותר של אמנים, ומטרתו לעזור למצוא סגנונות מוזיקה חדשים שחושב שתאהבו וכן מבוסס על מוזיקה שמשתמשים אחרים מקשיבים לה בפלייליסטים שלהם ועל תוכן שנמצא מסביב לשירים שאתם אוהבים. בארץ מאידך, החברה בחרה שלא לשחרר את הפלייליסט במועד השקת השירות בישראל, ורק בשבוע שעבר דיווחנו כי החלה בניסויים להביא זאת לישראל. היום החברה הודיעה באופן רשמי כי הפלייליסט נחת בארץ וזמין כבר עכשיו לכלל המשתמשים.

השירות הושק בחודש מרץ האחרון והצטרף אל דיזר ואפל מיוזיק, השירותים הבינלאומיים שפעלו בישראל עוד לפני השקת ספוטיפיי. מדובר בשירות הסטרימינג הפופולרי ביותר בעולם המונה מעל למאה מיליון משתמשים רשומים כשרובם בתשלום. בעבר ספוטיפיי עדכנה את התוכנית החינמית והרחיבה את האפשרויות. השירות עושה שימוש בלמידת מכונה (Machine Learning), כלומר תוך זמן קצר יוכל לדעת את הטעם המוזיקלי שלכם. עם זאת הדעות נשארות נטויות בנוגע לאלגוריתם, ובזמן שרבים משבחים אותו יש כאלה שטוענים כי לא קלע בכלל אל הטעם המוזיקלי שלהם.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

הפלייליסט יציג לכם שירים חדשים שרק עכשיו שוחררו וכדי לגשת אליו לחצו על תפריט הבית ובראש התפריט אמור להופיע לכם הפלייליסט. במידה והוא עדיין לא עודכן, אתם יכולים לחפש אותו בשורת החיפוש ולכתוב "Discover weekly". הפלייליסט מתעדכן בכל שבוע, ביום שני כשרשימת השירים הקיימת נמחקת לגמרי. לכן, מצאתם שיר שאתם אוהבים, אל תבנו על זה שהוא יישאר בפלייליסט הזה לנצח ושמרו אותו בפלייליסט אחר או ברשימת השירים שלכם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully