וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אופס: מנכ"ל סמסונג נחשף עם סמארטפון שעדיין לא הושק

17.7.2018 / 13:34

נראה שמנכ"ל סמסונג לא יכול להתאפק; DJ Koh, מנכ"ל החברה הקוריאנית, נצפה משתמש ב-Note 9, סמארטפון שיושק בעוד מספר שבועות. נראה שהוא לא ממש יכול להתאפק ובזכות התיעוד, קיבלנו פרטים נוספים על המכשיר החדש

בעוד פחות מחודש זה יקרה: מנכ"ל סמסונג, DJ Koh יעלה על הבמה בניו יורק ויכריז על ה-Note 9 של סמסונג. על פי התמונה האחרונה שרצה ברשת, נראה שהמנכ"ל לא יכול להתאפק ובמקום להשתמש באחד מהמכשירים האחרים של החברה, כמו ה-S9 או ה-Note 8, המנכ"ל בחר להשתמש ב-Note 9 שיושק בעוד פחות מחודש. מהתמונה לא ניתן להסיק פרטים רבים מלבד צידו האחורי של הסמארטפון ששם ניתן להבחין בשינוי מזערי בעיצוב. חדי העין יבחינו בשתי עדשות המצלמה ששינו את מיקומן וחיישן טביעות האצבע ממוקם בדיוק תחתיהן.

על פי הדיווחים האחרונים, הנוט 9 יציע תצוגת מסך זהה לדגם הקודם, נטול שוליים כמעט לחלוטין, כלומר בגודל של 6.3 אינץ' ברזולוציית מסך של 2960X1400 ומערך צילום כפול הכולל: שני חיישנים בגב הסמארטפון, בדומה ל-S9 פלוס ולדגם הקודם, אך מערך הצילום צפוי להיות משופר. בליבו של המכשיר יפעם מעבד מסוג Exynos 9810 המיוצר על ידי סמסונג ובדומה לדגמים הקודמים, ישווק גם הוא בישראל ובאירופה או מעבד סנאפדרגון 845 שיוצע בארצות הברית בלבד לצד זכרון ראם בנפח 6 גיגה וזכרון אחסון שינוע בין 128 ל-512 גיגה. עוד יגיע המכשיר במגוון רחב של צבעים כמו כחול, סגול, אפור, חום ושחור.

מנכל סמסונג עם מכשיר שטרם הושק. צילום מסך
מנכ"ל סמסונג נתפס עם מה שנראה כמו הנוט 9/צילום מסך

ההכרזה על המכשיר צפויה להיערך כאמור ב-9 לאוגוסט בניו יורק. אם מעוד ההשקה בישראל יהיה זהה לשנה שעברה, אנחנו צפויים לראות את המכשיר מגיע לכאן כמה שבועות בודדים אחרי ההשקה עם תג מחיר של כמעט 4,000 שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully