וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אימוג'י מאוהב, גיבור על וייצוג הולם לג'ינג'ים: אפל הכריזה על 70 אימוג'ים חדשים

18.7.2018 / 11:37

תמיד רציתם להשתמש באימוג'י של מנגו, קאפייק או אימוג'י מאוהב או גיבורי על? אפל הכריזה שבספטמבר הקרוב יתווספו 70 אימוג'ים חדשים שיתנו גם יצוג הולם לג'ינג'ים. אם עד עכשיו היה לכם עמוס במקלדת האימוג'ים, חכו לעדכון החדש

אימוג'ים חדשים של אפל. אפל, מערכת וואלה! NEWS
מוכנים? האימוג'ים ינחתו אצלכם באייפון בספטמבר הקרוב./מערכת וואלה! NEWS, אפל

אימוג'י קופא מקור, מאוהב, גיבורי על וחמסה: אפל הכריזה על ה-70 אימוג'ים החדשים שיגיעו אל האייפונים עוד במהלך שנת 2018, ככל הנראה ביחד עם גרסת iOS 12 שתשוחרר בספטמבר הקרוב. האימוג'ים הפכו לשפה לא רשמית חדשה ולאמצעי הטוב ביותר כדי להעביר תחושות ורגשות. לרגל יום האימוג'י הבינלאומי שחל אמש, הודיעה אפל כי תוסיף 70 אימוג'ים חדשים הכוללים דמויות חדשות וחיות שיתווספו להיצע האימוג'ים הרחב שקיים כיום.

אימוג'ים חדשים של אפל - גיבורי על 2. אפל, מערכת וואלה! NEWS
אימוג'י מאוהב, קופא, פאפי פייס וחוגג./מערכת וואלה! NEWS, אפל

על מנת להעניק ייצוג נוסף למשתמשים, הוסיפה אפל דמויות נוספות בעלות עיצובי שיער שונים. הג'ינג'ים יקבלו ייצוג הולם עם אימוג'ים חדשים, לצד אימוג'ים של פרצוף קפוא, שיער מקרוזל, שיער לבן ועוד. הדמויות כמובן, בדומה לדמויות הקודמות, יגיעו במגוון רחב של גווני עור, על מנת שיתאימו לכל המגדרים, ללא שום הבדל או יחס מועדף. כדי להחליף את גוון העור באימוג'ים באייפון, לחצו לחיצה ארוכה על האימוג'י ותפתח בפניכם אפשרות להחליף את גוון העור. לצד עיצובי השיער השונים והפרצופים החדשים, אפל הוסיפה פירות חדשים כמו מנגו, עוגיות מזל וחיות חדשות כמו טווס, סרטן, תוכי, קנגורו ואפילו אימוג'י נגד העין הרע.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

האימוג'ים החדשים יגיעו בשיתוף מלא עם ארגון יוניקוד, האחראי על הפצת האימוג'ים החדשים. הם יהיו זמינים בכל מכשירי אפל, האייפון, אייפד, אפל והשעון וצפויים להשתחרר ביחד עם מערכת ההפעלה iOS 12 שתושק בספטמבר הקרוב.

אימוג'ים חדשים של אפל - עין הרע. אפל, מערכת וואלה! NEWS
גיבורי על, אינסוף ואימוג'י נגד עין הרע./מערכת וואלה! NEWS, אפל
האימוג'ים החדשים של אפל - קאפקייק ומנגו. אפל, מערכת וואלה! NEWS
מנגו, קאפקייק ופירות וירקות נוספים./מערכת וואלה! NEWS, אפל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully