וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברי קהילת הלהט"ב? אלו חברות ההיי-טק שתומכות בכם

בעקבות חוק הפונדקאות שעורר סערה, הקהילה הלהט"בית הודיעה כי תקיים שביתה ביום ראשון הקרוב. חברות היי-טק רבות תומכות במאבק הצודק של חברי הקהילה. חלקן מציעות יום חופש על חשבון החברה וחלקן גם מענק כספי לעובד שיתחיל בהליך הפונדקאות

הפגנה של עשרות להטבים בצומת השלום במחאה על חוק הפונדקאות 16 ביולי 2018. מערכת וואלה! NEWS
ההפגנה על חוק הפונדקאות בצומת השלום/מערכת וואלה! NEWS

אמש (ד') מליאת הכנסת אישרה את חקו הפונדקאות אותו יזם ח"כ אמיר אוחנה מהליכוד ומירב בן ארי מכולנו. החוק מונע מגברים יחידניים לבצע את ההליך וגרם לסערה בקרב קהילת הלהט"ב שהכריזה על שביתה והפגנות שיערכו ביום ראשון הקרוב בשעה 10:00. חברות היי -טק הודיעו כי יתמכו בעובדים שחברים בקהילה וציינו כי עובדים שירצו לשבות, יוכלו לעשות זאת ללא ניכוי של יום חופש ואף חברות רבות גם הודיעו כי יתמכו כספית בעובדים שירצו להיכנס להליכי פונדקאות שמוערכים במאות אלפי שקלים.

"אני רואה בזה משהו הרבה יותר רחב מחוק מסויים, במקרה זה החוק שמצית את זה. יש הרבה דברים בעיתיים ולא שיוויוניים וחלק ממדינה חופשית ואנחנו תומכים בדמוקרטיה ובחופש בכל החברות שקשורות לבלוקצ'יין לדוגמה, כל התפיסה היא חופש ופה יש מדינה שאנחנו חיים בה שמתנהגת קצת כמו צפון קוריאה בהיבטים האלו וזה מאוד מאכזב", אמר משה חוגג, מייסד ויו"ר סינגולריטים. הקרן תעניק לעובדים שיכנסו להליך, 60 אלף שקלים ותשבות ביום ראשון. עובדי החברה יפגינו בגשר ז'בוטינסקי בשעה 10:00 למען חופש ושוויון." אני חושב שיש אחריות חברתית אבל גם אחריות של מעסיק כלפי עובדים שלו לתת להרגיש שבתוך הבית השני, מתייחסים אליך בצורה הוגנת ושווה", הוסיף.

מגיעים להפגנה ביום ראשון? תקבלו 20 שקלים מתנת סלופארק

אפליקציית "סלופארק" המספקת חניה מהנייד בפריסה ארצית, תומכת במאבק לשיוויון ותורמת שעות חניה עבור כל מי שיגיע לתמוך בקהילה ביום ראשון הקרוב. כל מי שיגיע לתל אביב ביום ראשון, ב-22.7, יקבל 20 שקלים מתנה מסלופארק לחניה בכחול לבן וחניונים ברחבי ת"א החל משעה 08:00 בבוקר עד 00:00. בהזנת הקוד Cello20.

מיקרוסופט: מענק פונדקאות

מרכז המחקר והפיתוח של מיקרוסופט, היה הראשון בישראל שהודיע כי יתמוך בכל עובד ועובדת שיחליטו להקים משפחה באמצעות פונדקאות וכל עובד יקבל 60 אלף שקלים, ללא קשר למגדר, מגזר, נטייה מינית, גיל או מצב משפחתי.

עוד באותו נושא

כל החברות שתומכות בקהילת הלהט"ב והאם מותר לשבות? | המדריך המלא

לכתבה המלאה

קרן סינגולריטים: מענק פונדקאות ויום חופש לשובתים

כאמור, בקרן סינגולריטים ישביתו את העבודה ביום ראשון הקרוב ויפגינו למען חופש ושוויון ויעניקו 60 אלף שקלים לעובדים שיכנסו להליך הפונדקאות.

פייסבוק: מענק פונדקאות ויום חופש לשובתים עוד מיום הקמת המשרדים בישראל

פייסבוק כבר מיום הקמת המשרדים בישראל, תתן מענק פונדקאות בסכום של 85,700 שקלים, בנוסף למתן חופשת הורות של ארבעה חודשים לגברים ונשים כאחד. "פייסבוק דוגלת בגיוון ושוויון מלא ואנו רואים בקהילת הלהט"ב חלק בלתי נפרד מהמגוון והמרקם האנושי שלנו בישראל ובכל העולם. להקים משפחה זוהי זכות בסיסית של כל אדם באשר הוא ומיום הקמת המשרד בישראל אנו תומכים בזכות זאת", ציינו בפייסבוק. כמו כן, העובדים שיבחרו לתמוך לחבריהם לקהילה ולעמוד על זכויותיהם, יוכלו לעשות זאת על חשבון החברה.

גט: יום חופש לשובתים

חברת Gett, המספקת שירות להזמנת מוניות ומשלוחים באמצעות אפליקציה, תאפשר לכל עובדיה לקחת ביום ראשון חופש על חשבון המערכת.

Vonage: יום חופש לשובתים

חברת Vonage המספקת שירותי תקשורת מבוססי ענן תענקי לעובדיה שישבתו, יום חופש על חשבון החברה.

סולוטו: יום חופש לשובתים

חברת סולוטו הודיעה כי תתמוך בעובדי שירצו לשבות ביום ראשון הקרוב. החברה משרתת כיום מעל 300 מיליון משתמשים ברחבי העולם, עוזרת למשתמש ללמוד על המכשירים שברשותו ולמצות את יכולותיהם.

פייבר: יום חופש לשובתים

פייבר, זירת המסחר האלקטרונית הגדולה בעולם לשירותים דיגיטליים וקריאטיביים הודיעה כי תתמוך בעובדים שירצו לשבות ביום ראשון הקרוב.

מלאנוקס: מענק פונדקאות ויום חופש לשובתים

חברת מלאנוקס, מובילה עולמית באספקת פתרונות קישוריות חכמים הודיעה: "מלאנוקס מאמינה כי הזכות להורות נתונה לכולם וכחברה ששמה על דגלה סובלנות ושוויון בקרב המרקם האנושי העשיר של עובדיה". החברה תתמוך בכל מי שיבחר או תבחר בתהליך הפונדקאות על ידי מענק בסכום של 60 אלף שקלים ותוספת חודש חופשת לידה.

סופטוויל: יום חופש לשובתים

חברת סופטוויל שפועלת למען אחד מהציבורים המוחלשים בישראל, ציבור הנוכים, תומכת בשביתת הלט"בים הקרובה ביום ראשון.

חברת Spot.IM: יום חופש לשובתים

חברת Spot.IM המפעילה מערכות טוקבקים באתרים מובילבים בעולם מסרו כי יאפשרו לעובדים למחות ולשבות בראשון על חשבון החברה.

סייבריזן: יום חופש לשובתים

סייבריזן, חברת סייבר המייצרת מערכות המתריעות מפני תקיפות, הודיעו: "החברה תומכת במאבק המתמשך של הקהילה הלהט"בית לשוויון זכויות מלא. אנו מוחים כנגד כל אפליה באשר היא ותומכים בעובדים אשר רוצים לצאת ולהפגין כנגד המהלך בכנסת".

קלטורה: יום חופש לשובתים

קלטורה, מערכת קוד פתוח לניהול, יצירה ושיתוף של וידאו יאפשרו לעובדים לשבות ללא ניכוי של יום חופש.

וויבטיז: יום חופש לשובתים

וויביטז מאפשרת לאתרי תוכן להפוך בצורה אוטומטית קטעי טקסט לווידאו, המורכב מתמונות, טקסט ואודיו. "כחברה בינלאומית אנחנו מבינים את הצורך והחשיבות בקבלת השונה ויצירת סביבה שוות הזדמנויות לכולם", אמר זוהר דיין, מנכ"ל ומייסד החברה. ומסר כי יתמכו בקהילה הבינלאומית כולל אפשרות להשתמש בשרותי יצירת סרטוני הווידאו לארגונים הפועלים למען הגאים והגאות ברחבי העולם.

IBM: יום חופש לשובתים

חברת IBM הינה תאגיד רב לאומי העוסק במגוון תחומי חומרה, תוכנה ושירותים. בחברה הודיעה: "חברת IBM מתנגדת לכל צורה של אפליה, ומאז ומתמיד נאבקה למען יחס שיוויוני לכולם. אין לשלול מאף אחד את הזכות האנושית הבסיסית - הזכות להקים משפחה - בשל ההחלטה להיות נאמן לעצמו ולזהותו". עובדי IBM יוכלו לקבל יום חופשה מיוחד לאחר קבלת אישור מהמנהל הישיר.

לוגו גאווה של IBM. יח"צ,
IBM מעניקה יום חופש לשובתים/יח"צ

סלקום: מענק פונדקאות

קבוצת התקשורת סלקום הודיעה בשיתוף ועד העובדים על הצטרפות למאבק הקהילה הגאה ומעניקים סיוע בסך של 45,000 שקלים לכל עובד שיידרש לתהליך פונדקאות בחו"ל.

וובפאלס: יום חופש לשובתים

קבוצת וובפאלס (Webpals), המובילה בתחום השיווק הדיגטלי ומעסיקה כ-400 עובדים, תומכת במאבק על הזכות של כל ישראלי להביא ילדים לעולם. כל עובד שיבחר לשבות יתאפשר לו לעשות כן שלא על חשבון יום חופש.

פלאפון: יום חופש לשובתים

בפלאפון, חברת התקשורת הודיעו כי יתמכו במאבק ויאפשרו לכל עובדים מהקהילה המעוניינים לשבות ביום ראשון, ללא ניכוי יום חופש.

נטורל אינלג'ינס: מענק פונדקאות ויום חופש לשובתים

חברת נטורל אינטלג'ינס העוסקת באתרי השוואות, הודיעה כי העובדים יוכלו לשבות ביום ראשון ללא הורדה של ימי חופשה. עוד החברה תורמת מדי שנה עשרות אלפי שקלים לעמותו שתומכות בקידום להט"בים ומעניקה מימיון של 50 אלף שקלים לכל עובד חברה מקהילת הלהט"ב שבוחר ללכת לתהליך של פונדקאות בחו"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully