וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

15 נפילות מגובה של מטר: הסמארטפון הבא שלכם יהיה הרבה יותר עמיד

20.7.2018 / 7:16

עברתם על המפרט שלכם וראיתם זכוכית גורילה? על הזכוכית הזאת אחראית חברת קורנינג. בשנים האחרונות היא המובילה בתחום פיתוח הזכוכיות העמידות. אם הסמארטפון שלכם נפל ולא נשבר, זה ככל הנראה בזכותם. כעת החברה מציגה דור חדש של זכוכיות עמידות הרבה יותר

חברת קורנינג מייצרת לכל הסמארטפונים המובילים את הציפוי זכוכית שמקנה עמידות מפני נפילות ושריטות. החברה הציגה את הגרסה השישית של הזכוכית שמעניקה הגנה משופרת. המדענים בקורנינג הצליחו להנדס "חומר חדש לגמרי" שישמר טוב יותר לאחר נפילות מרובות. בדיקות הראו כי הגרסה האחרונה ביותר של גורילה גלאס שרדה 15 נפילות מגובה של מטר אחד לפני שהמסך נשבר - כפול מיכולות הגרסה הקודמת.

"גורילה גלאס 6 מאפשרת הפלה של הסמארטפון מגובה רב יותר, אבל, ואולי אפילו חשוב יותר, תשרוד מספר גדול של נפילות", אמר ג'ון ביין, סגן הנשיא ומנהל חברת קורנינג. בעולם בו המכשירים נהפכים ליותר ויותר דקים, גם המסכים נהפכים דקים יותר, ובכך ליותר שבירים. דיווחים באינטרנט טוענים כי הגרסה החדשה של הציפוי מבית קורנינג לא יהיה אפקטיבי כפי שהחברה טוענת במידה וישולב במכשירים דקים יותר. עוד חשוב לשים לב להבדל בין הגנה מפני התנפצות לבין הגנה מפני שריטות, שכן בעוד הזכוכית בציפוי החדש תהיה עמידה יותר בפני שברים, העמידות שלה בפני שריטות תהיה זהה לזו שבגורילה גלאס 5.

הדרך שבה הזכוכית החדשה פועלת היא הודות להרכב כימי שונה מזה שהיה בדגם הקודם. ההרכב החדש מקל על הגדלת רמות הדחיסה של שכבות הזכוכית ובכך "מאפשרת לגורילה גלאס 6 להיות עמידה יותר בפני נזק". לדברי קורנינג, אנשים מפילים את הסמארטפון שלהם בממוצע 7 פעמים בשנה, עם יותר מחצי מהנפילות כשהמכשיר בגובה של מטר. הזכוכית של קורנינג משולבת ביותר מ-6 מיליארד מכשירים המיוצרים על ידי מעל ל-45 חברות מובילות בעולם הטכנולוגיה. ייצור הציפוי כבר החל והוא עתיד להגיע לשוק הסמארטפונים בחודשים הקרובים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully