וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שינו את גוגל: חיפוש המילה אידיוט הפנה לתמונה של טראמפ

20.7.2018 / 7:49

הצליחו לעבוד על האלגוריתם המתוחכם של גוגל: גולשים בפורום REDDIT פרסמו תמונה של טראמפ בצירוף למילה אידיוט. כעת אם תחפשו את המילה באנגלית בגוגל תמונות, תמצאו אינספור תמונות של טראמפ. גוגל וטראמפ טרם הגיבו אך יש לנו הרגשה שזה לא יעבור בשתיקה

חיפוש דונלד טראמפ בגוגל. צילום מסך
הצליחו לעבוד על האלגוריתם של גוגל./צילום מסך

אם תחפשו את המילה "אידיוט" במנוע חיפוש התמונות של גוגל, התמונה הראשונה שתעלה היא של נשיא ארצות הברית, דונאלד טראמפ. זה כמובן, לא במקרה. גוגל בעלת האלגוריתם החיפוש המתקדם והמתוחכם ביותר, שנראה שכעת בוצעו עליו מניפלוציות של משתמשים שהצליחו להכניס את תמונתו של טראמפ בעת החיפוש. הכל התחיל משיר של להקת Green Day השיר "American Idiot" נוגן רבות בעת מחאה שהתקיימה כשטראמפ ביקר בבריטניה. המחאה סחפה חצי מיליון תושבים שיצאו לרחובות להפגין נגד ביקורו בממלכה.

אחרי הביקור, משתמש בפורום הגדול בעולם, Reddit העלה להצבעה תמונה של טראמפ לצד המילה "אידיוט" כדי לגרום לגוגל לחשוב שמדובר בעמוד הפופולרי ביותר והרלוונטי למילה. ברגע שהחיפוש בגוגל השתנה והתמונה הופיעה, אתרים בעולם החלו לדווח על התופעה שכמובן, רק חיזקו את התמונה. התופעה ידועה בתור "הפצצת גוגל" וגם לא מורכבת. ברגע שיודעים שגוגל בודקת את פופולריות העמודים ולפיכך מתאימה את תוצאות החיפוש, לא מורכב לגרום לעמוד בפורום הגדול בעולם, להיות פופולרי במיוחד ולצוץ באלגוריתם של גוגל.

כמובן שברגע שהבדיחה התגלתה ואנשים יפסיקו לקדם את העמוד, כך גם הפופולריות של התמונה תדעך והחיפוש יניב תוצאות חדשות. זו רק תזכורת לדרך שבה גוגל עובדת ודווקא התוצאות הראשונות לאו דווקא אלו שנכונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully