וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני פנויה גם לקמפיין ישראל מתביישת": הציוץ הוויראלי של הפרזנטורית רננה רז

21.7.2018 / 21:07

"אני פנויה גם לקמפיין ישראל מתייבשת", כך כתבה רננה רז, פרזנטורית הקמפיין "ישראל מתייבשת". רז זכתה למאות שיתופים ואלפי לייקים בטוויטר ובפייסבוק. בציוץ נראים חברי הקואליציה בסלפי משותף, רגע אחרי אישור חוק הלאום שעורר סערה

"אני פנויה גם לקמפיין 'ישראל מתביישת' אם מישהו בעניין", כך צייצה רננה רז, הפרזנטורית של קמפיין "ישראל מתביישת", המשודר בימים אלו בעקבות ירידת מפלס הכינרת. רז, ספגה לא מעט אש בעקבות הציוץ שהפך לוויראלי בטוויטר ואחר כך גם שותף בפייסבוק. הציוץ זכה למאות שיתופים ואלפי לייקים. "אבל לקבל כסף מהמדינה את לא מתביישת", צייץ אחד הגולשים בתגובה שנענה על ידי רז: "הכסף של המדינה הוא גם הכסף שלי. אני משלמת מיסים".

הציוץ זכה בין היותר לתגובות מצד עיתונאים וחברי כנסת באופיזציה ובקואליציה. חבר הכנסת מיקי זוהר תקף את רז: "ואחר כך מתפלאים למה אנחנו טוענים שהברנג'ה נגדנו. רננה, אני מבין שהתסכול הוא רב כשהקריירה לא מתרוממת, אבל למה להוציא את זה על נבחרי הציבור שנבחרו על ידי קרוב למליון מאזרחי ישראל? היה מצופה שלפחות תעריכי את המדינה ונבחריה שעשתה המון כדי לסייע לך להתפרנס".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

את התמונה צילם אוליבייה פיטוסי, עבור עיתון "הארץ".בתמונה נראה אורן חזן מצלם תמונת סלפי עם חברי הקואליציה, אחרי ההצבעה על חוק הלאום. התמונה, הפכה לוויראלית ברשת ותועדה על ידי מספר צלמי עיתונות. החוק אושר בתום דיון לילי סוער שבו אישרו חברי הכנסת את חוק היסוד. החוק שמעגן את מעמדה של ישראל כמדינת הלאום של העם היהודי הצליח לעורר סערה ועבר ברוב זעום של 62 חברי כנסת בעד מול 55 שהתנגדו.

  • עוד באותו נושא:
  • רננה רז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully