וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו עומדים עם כל העובדים שלנו שמחפשים שווין תחת החוק": אפל מצטרפת למחאת הלהט"בים בישראל

22.7.2018 / 9:42

היום (א') קהילת הלהט"בים תקיים שביתה והפגנות ברחבי ישראל. המחאות הגיעו בעקבות חוק הפונדקאות הלא שיוויוני שאינו מותיר לגברים יחידינים להביא ילדים לעולם באמצעות הליך הפונדקאות. כעת אפל מצטרפת עם הצהרה משמחת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אפל מצטרפת למחאת הלהט?בים בישראל/מערכת וואלה!, צילום מסך

"אנחנו עומדים עם כל העובדים שלנו שמחפשים שווין תחת החוק", כך הודיעה אפל העולמית בעקבות המחאות בישראל. בשבוע שעבר הודיעה קהילת הלהט"בים על שביתה שתתקיים היום (א') בעקבות החוק הלא שיוויוני, חוק הפונדקאות. החוק המעודכן שעבר, מאפשר גם לאמהות יחדיניות להביא ילדים לעולם באמצעות התהליך ואילו החוק אינו מותיר לגברים שרוצים להיות הורים, באמצעות הליך הפונדקאות. מעבר לשביתה שמתקיימת היום, עשרות חברות היי-טק וחברות בתחום התקשורת, הודיעו כי יתמכו בשביתה ואף יעניקו מענק פונדקאות על סך של עשרות אלפי שקלים, לאותם זוגות שירצו לבצע את ההליך בחו"ל או בארץ.כך לדוגמה פייסבוק, החל מיום הקמת המשרדים בישראל, היא מעניקה לעובדיה 85,700 שקלים או מרכז המחקר והפיתוח של מיקרוסופט בישראל שהודיע כי הוא מעניק 60,000 שקלים וקרן סינגולריטים שגם היא תעניק 60,000 שקלים.

"אחת מהמתנות הנהדרות ביותר של הישראלים, זו היצירתיות, המגוון והכשרונות של האנשים. לצערנו, החקיקה האחרונה שעברה בכנסת פוגעת בערכים אלו. אפל תמיד תשמור על ערכי ההגינות, כבוד, כבוד הדדי ואנחנו עומדים לצידם של כל העובדים שדורשים שוויון על פי חוק", כך כתבה אפל בהודעה המלאה. כידוע, המנכ"ל של אפל, טים קוק חבר בקהילה הלהט"בית ואפל ממזמן, תומכת נלהבת בקהילה, כמו רצועות לשעונים של החברה, הנמכרות בצבעים המזוהים עם הקהילה. אפל אינה מסרה האם היא תתמוך בעובדים ותעניק להם יום חופש כמו חברות אחרות או מענק פונדקאות, אך היא כן מסרה שהיא עומדת מאחורי אותם העובדים.

  • עוד באותו נושא:
  • אפל
  • מחאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully