וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג אובר וליפט צילם מעל 700 נסיעות ללא ידיעת נוסעיו והושעה

אושרית גן - אל

23.7.2018 / 13:21

נהג שירותי הנסיעות אובר וליפט צילם מעל 700 נסיעות ללא ידיעת הנוסעים ושידר אותן באתר Twich. שתי החברות השעו את הנהג: "ההתנהגות המטרידה בסרטונים לא עומדת בכללי הקהילה שלנו"

אובר. ShutterStock
שידר בלייב סטרים מעל 700 נסיעות ללא ידיעת הנוסעים והושעה מלעבוד עבור שני השירותים./ShutterStock

נהג שעבד עבור אובר וליפט שידר בלייב סטרים מעל 700 נסיעות ללא ידיעת הנוסעים והושעה מלעבוד עבור שני השירותים, כך דווח בעיתון St. Louis Post-Dispatch. הנהג, ג'ייסון גרגק מהעיר סנט לואיס במיזורי, החל לעבוד עבור אובר וליפט בחודש מרץ ושידר את הנסיעות באתר Twich. הנוסעים צולמו באמצעות מצלמה שהוצמדה לשמשה הקדמית ברכבו.

שידורים של נוסעים אינה תופעה חדשה בטוויץ', והם קיימים בחלק באתר המוקדש לפעילויות יומיומיות כמו הליכה לסופרמרקט או אימונים בחדר כושר. אך גרגק טען שמה שייחד את השידורים שלו היה שלא ביקש רשות מהנוסעים שלו כדי לצלם אותם. הוא אמר לסנט לואיס פוסט דיספץ' כי הידיעה על הצילום מביאה לחוויה "מזויפת".

פעולותיו של גרגק היו חוקיות, מאחר שבמיזורי החוק מאפשר הקלטת שיחות כל עוד אחד הצדדים בשיחה מקליט אותה, וגרגק היה חלק מהשידור. למרות זאת, בעקבות הפרסום, גרגק צייץ ביום שבת כי "עבורי שקיפות היא תמיד המפתח" וש"קיימתי מספר שיחות בהן אנשים הציעו לי להיפטר מהסרטונים בתור צעד ראשון כדי לנסות להרגיע את כולם. אז עשיתי את זה… נכון לעכשיו".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

מאז הערוץ של גרגק הושבת לחלוטין, כשבאתר טוויץ' טענו כי הם לא יודעים מדוע. האתר הצהיר בנוסף כי הוא "לא מרשה לאנשים לשתף תכנים שמפרים פרטיות של אחרים". בנוסף, כאמור, אובר וליפט השעו את גרגק מנהיגה עבורם. מדובר אובר נמסר לאתר Cnet כי "ההתנהגות המטרידה בסרטונים לא עומדת בכללי הקהילה שלנו, וסיימנו את שיתוף הפעולה שלנו עם הנהג".

  • עוד באותו נושא:
  • אובר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully