וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוף לסדרת ה-Note ותג מחיר בשמיים: כל הפרטים על ההכרזה הקרובה של סמסונג

25.7.2018 / 12:31

מעריצים את סדרת ה-Note של סמסונג? יש לנו בשורות לא טובות בשבילכם. החברה צפויה להשיק בעוד שבועיים את הסמארטפון האחרון בסדרה ותג המחיר צפוי להיות יקר. מאוד

מוכנים? חברת סמסונג צפויה לבטל את סדרת ה-Note. בחודש אוגוסט הקרוב, ב-9 לאוגוסט ליתר דיוק, החברה תקיים מסיבת עיתונאים חגיגית שבה תשיק את ה-Note 9, סמארטפון עוצמתי שיהיה מיועד לכאלו שאוהבים לעבוד עם הסמארטפון וגם לראשונה, עבור גיימרים. דיווחים חדשים טוענים כי ה-Note 9 יהיה המכשיר האחרון בסדרה וצפוי לעלות כאלף אירו, מה שעשוי להציב אותו כסמארטפון היקר ביותר של סמסונג.

סמסונג גלקסי נוט 9. צילום מסך,
הנוט 9 - כנראה הסמארטפון האחרון בסדרת מכשירי הנוט/צילום מסך

הדיווחים על ביטול סדרת ה-Note מגיעים מאתר The Bell הקוריאני שדיווח בנוסף כי סמסונג שקלה את ביטול הסדרה במשך שנה שלמה. הסיבות לכך הן בעיקר בגלל הרווחיות הנמוכה של מכשירי ה-Note שכן יותר ויותר לקוחות מעדיפים להחליף את הסמארטפון אחת לכמה שנים ולא מדי שנה. האתר עוד טוען כי עתיד סדרת ה-Note עשוי להשתנות, בהתאם לתגובת הלקוחות למכשיר החדש שתשיק באוגוסט הקרוב. אם המכירות לא יגדלו או יעמדו בציפיות סמסונג, הסדרה צפויה להתבטל. הסמארטפון צפוי להגיע בשתי גרסאות: אחת עם נפח אחסון של 128 גיגה והשניה בנפח אחסון של 512 גיגה. המחירים צפויים להיות גבוהים במיוחד והגרסה של ה-128 גיגה צפויה לעלות 1,029 אירו, כלומר 3,752 שקלים ואילו גרסת ה-512 גיגה תעלה 4,663 שקלים.

במידה והחברה תבטל את הסדרה כפי שמתוכנן כרגע, הסדרה צפויה להתמזג עם מכשירי הגלקסי S של החברה, אך עדיין אין פרטים בנוגע לכיצד המהלך צפוי להתרחש. בכל אופן, במידה וסמסונג תחליט לבטל סופית את הסמארטפון, היא צפויה לאכזב לא מעט אנשים שלמרות שה-Note 7 התלקח ובוטל אחר כך, קהל המעריצים ההדוק של הסדרה נשאר נאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully