וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתמשי אייפון? העדכון החדש לווטסאפ ישנה את הדרך שבה אתם מקבלים תמונות

26.7.2018 / 8:05

האתר WABetaInfo המדווח על עדכונים בווטסאפ לפני כולם, עדכן כי בקרוב משתמשי האייפון צפויים לקבל עדכון גרסה שבו יוכלו לצפות בקבצי המדיה כמו תמונות, סרטונים או גיפים שנשלחו אליהם, הישר ממסך התראות ומבלי לפתוח את האפליקציה

קיבלתם התראה שחבר שלח לכם תמונה? בקרוב משתמשי האייפון יזכו לעדכון שבו יוכלו להציג בתצוגה מקדימה את התמונה, הסרטון או הגיפ. ההתראות מאפליקציית המסרים ווטסאפ הולכות להשתנות, סוף סוף ולטובה. לפלטפורמת המסרים מעל מיליארד משתמשים פעילים מדי יום ועד כה כדי לצפות בסרטון או בתמונה שנשלחו, נאלצו המשתמשים להיכנס אל האפליקציה ולצפות. העדכון האחרון שהוצג בגרסת הבטא, צפוי לעשות את דרכו אל הגרסה הסופית במהלך הימים או השבועות הקרובים, זאת במידה ולא יהיו תקלות.

תצוגה מקדימה לתמונות בווטסאפ. WABetaInfo, צילום מסך
בקרוב תוכלו לראות את התמונות הנשלחות אליכם בתצוגה מקדימה/צילום מסך, WABetaInfo

אתר WABetaInfo המדווח בתכיפות על עדכונים בווטסאפ, עוד לפני ששחרורו ודיווח לא פעם על עדכונים, עוד לפני ששוחררו לציבור הרחב. על מנת להשתמש בתכונה החדשה, תהיו חייבים להרחיב את החלונית של ההתראה מהשיחה הספציפית בה קיבלתם את המדיה. מבדיקות של האתר, הפיצ'ר יהיה זמין למכשירים עם גרסת iOS 10 ומעלה בלבד.

עדיין לא ידוע מתי התכונה תגיע לכלל המשתמשים, ונכון לכרגע, היא זמינה רק בגרסת הבטא של אפליקציית האייפון. עוד העדכון יאפשר למשתמשי אייפון לשלוח הודעות ווטסאפ לקבוצות דרך העוזרת הקולית סירי, בעוד שכיום, הפעלת סירי בווטסאפ מתאפשרת רק אם מדובר בשיחות פרטיות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully