וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיפרדו מהמסך השבור: המסך החדש של סמסונג יחסוך לכם אלפי שקלים

27.7.2018 / 7:01

זה אמיתי וזה קרוב מתמיד: סמסונג הציגה את המסך הבלתי שביר. במבחן הפילה את המסך יותר מ-26 פעמים מגובה של ארבעה מטרים ואפילו נבדקה העמידות בתנאי חום וקור קיצוניים. כעת נשאלת השאלה: מתי נראה אותו בסמארטפונים וכמה הוא יעלה

האם אנחנו מתקרבים ליום שבו לא נצטרך יותר לתקן את המסך כי הוא פשוט לא ישבר? אם תשאלו את סמסונג אז היום הזה מתקרב ובצעדי ענק. יצרניות הסמארטפונים ניסו לאורך השנים האחרונות לייצר מסכי טלפון עם עמידות מוגברת, כך גם קורנינג, החברה שמייצרת את הציפוי זכוכית העמידים, הכריזה על התקדמות ופרצת דרך בתחום. נראה שהפעם סמסונג הצליחה לפצח את השיטה ולהביא את המסך הבלתי שביר לעולם. את החותמת למסך הבלתי שביר, העניקה חברת המעבדות UnderWriters המתמחה בתחום. הם אישרו כי המסך בלתי ניתן לשבירה ויכול לשרוד בדיקות עמידות צבאיות מבלי להישבר.

במבחן התעללו במסך והפילו יותר 26 פעמים מגובה של ארבעה מטרים ואפילו בדקו אם הוא יצליח לעבוד בטמפרטורות קיצוניות. עוד המסך הצליח גם לשרוד מבחן נפילה מגובה של שישה מטרים מבלי להישבר, להיסדק או אפילו להישרט. בסרטון החדש שפרסמה חטיבת המסכים של סמסונג, הציגה את הטכנולוגיה החדשה וכמה מהבדיקות שערכו כדי להוכיח שאכן מדובר במסך בלתי שביר. במהלך הסרטון, מכים את המסך עם פטיש מספר פעמים, כשעל פניו נראה שאין שריטות או שברים בכלל.

המסך הבלתי שביר החדש של סמסונג. צילום מסך
גם לאחר פגיעות ישירות וחזקות על ידי פטיש, המסך החדש של סמסונג אינו ניזוק/צילום מסך

המפתח לחוזק של המסך החדש הוא עיצוב גמיש שכולל גם הדבקה של כל החלקים בצורה מאובטחת אל גוף המכשיר. חשוב לציין שכבר היום יש מסכים מתקפלים שזמינים בשוק, כמו השעון של אפל שמגיע עם מסך גמיש וזכוכית שמקבעת אותו לגוף, מה שמוריד מהפונקציונליות האמתית שלו. באופן תאורטי, הטכנולוגיה החדשה של סמסונג עשויה להוביל את השוק לייצור סמארטפונים בלתי שבירים. החברה ככל הנראה תציע את הפאנל שלה לשימוש במכשירים כמו סמארטפונים, מכוניות, קונסולות משחקים, מכשירים צבאים ניידים ועוד.

הפיתוח החדש לא צפוי להגיע לסמארטפונים בשנים הקרובות ונראה שאת הטכנולוגיה, תשמור בשנים הראשונות כבלעדית עבורה. כמו כן, היצרניות נהנות עד כה מהכנסות נוספות שמגיעות מתיקון מסכים. המסך הבלתי שביר של סמסונג עשוי להוריד את ההכנסות וגם צפוי להיות יקר מאוד. בכל אופן, מדובר בפרצת דרך שאנחנו מקווים שנראה בשנים הקרובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully