וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוכנים לבינג' הקבוצתי? פייסבוק השיקה אפשרות לצפות בסרטוני לייב בקבוצות

27.7.2018 / 7:26

הריב הקבוע בין בני הזוג בצפיית סדרות: אחד מבני הזוג המשיך לצפות בסדרה בלי בן או בת הזוג. בפייסבוק מבינים את הבעיה ואומנם אין תכנים כמו סדרות או סרטים שניתן לצפות בפלטפורמה, אבל הם מאפשרים לראשונה לצפות יחדיו בסרטונים שמשותפים ברשת החברתית

צפייה קבוצתית בפייסבוק. פייסבוק,
צפייה קבוצתית בסרטוני וידאו בפייסבוק - בקרוב אצל כולם/פייסבוק

פייסבוק הכריזה על תכונה חדשה שתאפשר למשתמשים לצפות בסרטונים ברשת החברתית כקבוצה. הפיצ'ר החדש יאפשר לקבוצה של משתמשים לטעון סרטונים לרשימת צפייה שתסונכרן בין כולם, ולאחר מכן לצפות בה יחדיו. הודות לסנכרון, משתמשים יוכלו להגיב בזמן אמת לסרטונים דרך הצ'אט הקבוצתי המובנה, וזאת במקביל לפעולות המנהלים שיכולו לטעון סרטונים נוספים ולשלוט על הניגון. תפקיד ניהול הקבוצה יכול להיעשות על ידי מספר אנשים, ומקנה להם את היכולת לבחור סרטונים להוספה לרשימה. המשתתפים מאידך, יכולים להציע קטעי וידאו נוספים, אך לא לנגן אותם או להוסיף אותם לרשימת הצפייה, שאפשרות זו תהיה בלעדית למנהלי הקבוצה.

לעת עתה, ניתן להתחיל את הצפייה המשותפת בקבוצות בלבד, כשתמיכה בעמודים טרם התווספה. עוד הסרטונים חייבים להיות מתוך הרשת החברתית עצמה, בין אם מדובר בשידורים חיים או בסרטונים שהועלו בעבר. החברה הכריזה על התכונה והחלה לבדוק אותה לראשונה עוד בחודש ינואר. לפייסבוק שני מיליארד משתמשים פעילים מדי חודש, מה שהופך אותה לרשת החברתית הגדולה ביותר בעולם.

הפיצ'ר החדש של החברה מבוקש לא רק על ידי משתמשי השירות, אלא גם על ידי משתמשי נטפליקס וספוטיפיי, וניתן להבין למה: אנשים רוצים ליהנות מתוכן עם חברים או משפחה, גם כשהם לא נמצאים יחדיו. פייסבוק השקיעה לאחרונה רבות ביוצרי התוכן ובפלטפורמת הצפייה שלה, ולכן לא מפתיע שהחברה פועלת על הוספת תכונות חדשות. פייסבוק ציינה שהתכונה החדשה נבנתה במטרה לעזור לצפייה בסרטונים ברשת החברתית להיות יותר חווייתית.

  • עוד באותו נושא:
  • פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully