וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק רוכשת את Redkix הישראלית ב-100 מיליון דולר

יסמין יבלונקו

26.7.2018 / 16:09

הרשת החברתית מסרה כי ביצעה את הרכישה במטרה לייצר אפליקציית תקשורת פנים-ארגונית. הסכום המוערך הינו 100 מיליון דולרים

מייסדי Redkix. יח"צ,
מייסדי Redkix הישראלית שנרכשה על ידי פייסבוק בסכום מוערך של 100 מיליון דולרים./יח"צ

פייסבוק הודיעה היום כי רכשה את חברת Redkix הישראלית-אמריקאית, שפיתחה מוצר המשלב אימייל, הודעות מיידיות ולוח שנה באפליקציה אחת. סכום הרכישה לא נמסר אך מוערך ב-100 מיליון דולר. את החברה הקימו האחים אודי ורועי ענתבי.

הרשת החברתית מסרה כי ביצעה את הרכישה במטרה לייצר אפליקציית תקשורת פנים-ארגונית. זאת כחלק מ-Workplace, הגרסה הארגונית של פייסבוק, שהושקה ב-2015 וכיום משרתת כ-30 אלף ארגונים.

זוהי החברה הישראלית החמישי שפייסבוק רוכשת. קדמו לה סנאפטו (Snaptu) שנקנתה תמורת 70 מיליון דולר במרץ 2011; Face.com תמורת 100 מיליון דולר ביוני 2012; אונאבו ( Onavo ) תמורת כ-150 מיליון דולר באוקטובר 2013; ו- Pebbles תמורת 60 מיליון דולר ביולי 2015.

הצעה שאסור לפספס

התקדמו לדור הבא של ברי המים של תמי4: קטנים יותר, חכמים יותר

לכתבה המלאה

בחודש שעבר, כפי שנחשף ב"גלובס", ביקר בישראל אמין זופונון, מנהל פיתוח תאגידי בפייסבוק והאחראי על פעילות המיזוגים והרכישות של הרשת החברתית. זופונון מבקר בארץ מדי כמה חודשים, ולפי גורם המקורב לפייסבוק בישראל הוביל את ארבע הרכישות הקודמות שביצעה בארץ. לא ברור אם העסקה הנוכחית קשורה לביקורו.

לפני 10 ימים הודיעה חברת סיילספורס על רכישת דאטורמה הישראלית, בסכום המוערך על ידי גורמים המקורבים לעסקה בכ-850 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully