וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

Gett בשיתוף פעולה עם Drugstore: תאפשר לראשונה להזמין מוצרי בריאות

26.7.2018 / 17:19

שיתוף פעולה ראשון של Gett וחנות מוצרי הטיפוח והבריאות Drugstore יאפשר לראשונה להזמין מוצרי בריאות עד הבית עם זמן משלוח של עד שעתיים. השירות יופעל בשלב הראשון במרכז והמשלוחים יבוצעו על ידי קטנועים ומכוניות של Gett

GettDelivery   גט דליברי. יעל אמיר,
שיתוף הפעולה יאפשר הזמנת מוצרי טיפוח עד הבית, תוך שעתיים./יעל אמיר

חברת Gett הכריזה על שיתוף פעולה עם חברת Drugstore המפעילה אתר מקוון לרכישה של מוצרי בריאות ויופי. במסגרת שיתוף הפעולה, תציע את מערך השליחויות Gett Delivery בזמן נתון של מקסימום שעתיים. המשלוחים יבוצעו על ידי השליחים של Gett באמצעות קטנועים ומכוניות. "אנו שמחים להשיק את שיתוף הפעולה עם חברת Drugstore ולהציע חווית שירות חדשנית ויוצאת דופן. באמצעות פלטפורמת Gett Delivery ניתן לקבל כל מוצר עד הבית בתוך שעות בודדות. אנו עובדים ללא הרף על ייצור מגוון פתרונות שילוח המותאמים ללקוחותינו בתחומים השונים", אמרה קרן פנאן סמנכ"לית מוצרים חדשים ב-Gett.

בשלב הראשון השירות יופעל בערים תל אביב, גבעתיים ורמת גן בימים א' עד ה' ובהמשך יורחב לערים נוספות. לקוחות שיזמינו עד השעה 15:00 יוכלו לקבל את החבילה שלהם עוד באותו היום. מחיר השליחות יהיה 24.90 שקלים, או ללא עלות בהזמנה בסכום של מעל 289 שקלים, או משלוח אקספרס (קבלת החבילה בתוך שעתיים) בעלות של 30 שקלים בלבד. "שיתוף הפעולה עם Gett משדרג את חוויית הקנייה של הלקוח ומאפשר לו לקבל את מוצרי הפארם והביוטי ישירות עד הבית כבר באותו היום". אמרו באתר Drugstore.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully