וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוף לתמונות ערום: בינה מלאכותית תוסיף ביקיני לתמונות

27.7.2018 / 7:32

המלחמה בתמונות עירום ברשת: חוקרים בברזיל פיתחו בינה מלאכותית שתעזור להפחית את תמונות העירום. הבינה המלאכותית פשוט תוסיף ביקיני לתמונות ותפרסם אותן שוב. כדי לאמן את התוכנה, העלו החוקרים 2,000 תמונות ערום שאחר כך צונזרו

קבוצה של מדענים פיתחה בינה מלאכותית שתוסיף ביקיני לתמונות עירום של הנשים וזאת על מנת לחסום תמונות פורנוגרפיות ברשת. המערכת שנבנתה בברזיל, סורקת אחר תמונות עירום ומוסיפה לנשים בגדי ים על מנת לזרז את תהליך הצנזורה. החוקרים הזהירו כי בזמן שהבינה המלאכותית תוכננה כדי לעשות טוב, פושעי סייבר עשויים יום אחד להפוך את הפעולה ולמחוק את בגדי הים מהתמונות של האנשים.

בינה מלאכותית מוסיפה ביקיני לתמונות עירום של נשים. צילום מסך
הבינה המלאכותית מוסיפה ביקיני/צילום מסך

הבינה פותחה באמצעות צוות מתכנתים שהשתמשו במאגר הכולל 2,000 תמונות עירום של נשים, כדי ללמוד ולזהות את התמונות וגם כדי לצנזר אותן בהתאם. הם החלו להזין למערכת תמונות של דוגמניות בביקיני על מנת להראות לבינה המלאכותית כיצד נראים בגדי הים. לאחר מכן, ניתנו למערכת סדרת תמונות של נשים ערומות, כדי להראות היכן הביקיני היה אמור להיות בתמונות המצונזרות. הבינה המלאכותית חיברה את הדפוסים מכל קבוצה של תמונות, על מנת ליצור מערכת נוספת המוסיפה את בגדי הים לתמונות הלא מצונזרות, באופן אוטומטי.

מדען הפרויקט, ד"ר רודריגו בארוס, אמר: "כשאנחנו מאמנים את הרשת, היא מנסה ללמוד כיצד למפות נתונים מתחום אחד - תמונות עירום - לתחום אחר - תמונות בגד ים. התפלגות התמונות משני התחומים היא שונה לגמרי". בעוד שהבינה המלאכותית שפיתח עבדה היטב בהוספת ביקיני לתמונות מסוימות, בתמונות אחרות, הבינה המלאכותית התקשתה. הסיבה על פי ד"ר בארוס היא כי שמו לב שתמונות בגדי הים שלהם, הן בדרך כלל מתוך צילומים שנעשו על רקע לבן. לעומת זאת, הרקע של תמונות העירום בדרך כלל קשות יותר לניתוח ויותר מסובכות עבור המערכת. ובזמן שדיבר על המערכת, בארוס סיפר גם על הסכנות שלה והיכולות שלה לייצר תמונות פורנוגרפיות במקום לצנזר אותן. הוא הדגיש כי זו מעולם לא הייתה כוונת הפרויקט, אבל זה בהחלט אפשרי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully