וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם רווחים של מיליונים: פורטנייט מגיע לאנדרואיד אבל יש גם בשורות רעות

29.7.2018 / 10:26

מאז שהושק בפלטפורמת ה-iOS המשחק פורטנייט הגיע להכנסות של מיליוני דולרים ושבר אינספור שיאים. כעת דווח כי המשחק צפוי לעשות את דרכו למערכת ההפעלה אנדרואיד ממש בקרוב, אבל יש גם בשורות רעות שאתם ממש לא תאהבו

משתמשי אנדרואיד ומכורים לפורטנייט? יש לנו בשורות טובות וחדשות רעות. נתחיל עם הטובות: המשחק עושה את דרכו לאנדרואיד. ונעבור לחדשות הרעות: לסמסונג תהיה בלעדיות של חודש ימים לפני שאר המשתמשים. כדי לקדם את המשחק, חברת סמסונג חברה לפורטנייט בשיתוף פעולה שבו ה-Note 9 יהיה סמארטפון האנדרואיד הראשון שתומך בפורטנייט. לאחר 30 ימים, פרוטנייט תהיה חופשית להורדה מחנות האפליקציות של גוגל, עבור כולם. המשחק בשלב זה תומך בכל הפלטפורמות למעט האנדרואיד והקונסולה של נינטנדו.

משחק פורטנייט. צילום מסך
משחק היריות הפופולרי פורטנייט מגיע למכשירי האנדרואיד/צילום מסך

משחק הווידאו, שנוצר על ידי חברת הפיתוח Epic Games, הפך לאחרונה לסנסציה בינלאומית שצברה יותר מ-125 מיליון שחקנים ברחבי העולם. אנדרואיד היא הפלטפורמה הגדולה האחרונה שנשאר למשחק לכבוש, המשחק כאמור כבר זמין במכשירי אקסבוקס, פלייסטיישן, מק, נינטנדו, iOS ו-PC. הפעם הראשונה בה ראינו את הכותר במכשירי סלולר, הייתה כשהושק במכשירי אפל בחודש אפריל וגרם להכנסות של מיליון דולר ביום. מאז ההשקה בחנות האפליקציות של אפל, החברה שמרה בסוד את תאריך ההשקה שלו במכשירי אנדרואיד. עם זאת, מקורות אנונימיים שדיברו עם מפתחים באתר XDA טוענים כי פורטנייט תשיק את גרסת האנדרואיד לצד מכשיר הדגל הבא של חברת סמסונג.

סמסונג אמורה לקיים את אירוע ההכרזה על מכשיר הדגל החדש שלה, הגלקסי Note 9, בעוד פחות משבועיים, ב-9 באוגוסט, במרכז ברוקלין בניו יורק. שיתוף הפעולה בין חברת המשחקים לסמסונג צפוי להביא לרוכשי הנוט 9 בהזמנה מוקדמת מטבעות משחק וירטואליים בשווי של כ-100 דולרים. המטבעות ישמשו את השחקנים לקנות בגדים ונשקים. כאמור, המשחק יהיה זמין על מכשירי ה-Note 9 באופן אקסקלוסיבי למשך חודש, ולאחר מכן יהיה זמין להורדה בחינם מחנות האפליקציות של גוגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully