וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זרק את חברתו "החזאית הסקסית בעולם" - כדי לשחק במשחק מחשב

30.7.2018 / 9:01

שבעה מיליון העוקבים של החזאית המקסיקנית יאנט גרסיה היו המומים לגלות שהאלילה שלהם שבורת לב אחרי שבן זוגה זרק אותה לטובת המשחק "קול אוף דיוט", בו החוצפן מעדיף להתמקד כרגע

צילום מסך

מיליוני גברים חלמו להיות בנעליו של דאגלס מרטין, בן הזוג לשעבר של יאנט גרסיה, הדוגמנית ומגישת התחזית בערוץ "טלוויזיה מונטריי" במקסיקו. כל אלה גם שוברים את הראש עכשיו מה לעזאזל עבר לבחור הזה בראש כשהוא החליט לזרוק את מי שזכתה לכינוי "החזאית הסקסית בעולם" - לטובת מרתונים בלתי נפסקים של המשחק "קול אוף דיוטי". כן, הבחור ליטרלי עזב את האישה הכי נחשקת במקסיקו לטובת משחק מחשב.

תוך חודש מהרגע שהחלה לשדר הפכה יאנט גרסיה מחזאית של ערוץ טלוויזיה מקסיקני לסנסציית רשת עולמית עם כמעט 7 מיליון עוקבים באינסטגרם. ישבנה החטוב הפך למוקד רוב הדיונים עליה ברשת, ורבים כבר השוו אותה לקים קרדשיאן. עוקביה הופתעו כשנחשפו לפוסט קצר וחד משמעי שלה: "שבורת לב". כמה ציוצים כואבים נוספים חיזקו את הידיעה שהיא נזרקה בידי בן זוגה מזה 3 שנים, הגיימר דאגלס מרטין. בסרטון שפירסם מאוחר יותר ניסה הבחור להרגיע את המעריצים - אבל רק הצליח להרגיז אותם יותר אחרי ששיתף אותם בסיבה לפרידה שלהם.

עוד בנושא:

בסרטון שצבר 770 אלף צפיות, מרטין הסביר: "יאנט היא בחורה מדהימה, מגיע לה הטוב ביותר. היא יפה, חכמה, היא הייתה בת זוג מדהימה. אני יודע שזה נשמע מוזר שאני אומר את זה... אבל אני פשוט חייב לעשות מה שטוב בשבילי". בן ה-23 סיפר שעבור הדייט הראשון שלו עם גרסיה, הוא טס מניו יורק למקסיקו. השניים החלו לצאת ובסופו של דבר עברו לניו יורק, שם התגוררו כשנה. כעבור שנה היא החליטה לחזור למקסיקו כדי להמשיך לשחק, לדגמן ולהגיש את תחזית מזג האוויר, אבל הוא התעקש להישאר בניו יורק. השניים נאלצו לנהל מערכת יחסים בשלט רחוק אבל מרטין הבין במהרה שזה לא בשבילו.

"תמכתי בהחלטה שלה", הוא אמר, "היא רצתה להיות שחקנית ודוגמנית ולרדוף אחר החלומות שלה. החיים קצרים מדי. אני משחק ב"קול אוף דיוטי" במשרה מלאה, והיא רצתה ללכת על ההזדמנות הזאת. לא האמנתי שזה יהיה כל כך קשה, אבל כך היה". מרטין סיפר גם שהוא מעוניין לזכות באליפות "קול אוף דיוטי" ולכן הוא מקדיש את כל זמנו הפנוי לזה, "בעבר היה לי יותר קל לצאת ולפגוש אותה, אבל עכשיו יש לי מחויבות. אני חתום על חוזה. זה לא שאני לא רוצה לעשות את זה. זו קריירה שבחרתי לעצמי ואני אוהב אותה".

"אני רוצה לזכות בטבעת, אני רוצה לזכות באליפות העולם, מה שאני רוצה בחיים שלי כרגע הוא להתחרות ב'קול אוף דיוטי' כי אני אוהב את זה מאוד. אני אעשה כל מה שאני יכול כדי להיות אלוף". כשהבין שהוא חייב לבחור - בגרסיה או במשחק - הוא הלך אחרי הלב ובחר במשחק, "יש רק 24 שעות ביממה, ואין לי מספיק זמן לעשות את כל מה שאני צריך לעשות. אני יושב פה כל לילה מ-7 בערב ולפעמים עד 5 לפנות בוקר ומשחק בקול אוף דיוטי".

מרטין פירסם על הפרידה גם פוסט באינסטגרם: "אני יודע שהרבה אנשים חושבים שאני משוגע, אבל אני מרגיש ששנינו הולכים בשתי דרכים נפרדות וכמה שזה קשה, הגיע הזמן להמשיך הלאה".

סרטון ההסבר שלו לפרידה:

תגובתה של יאנט גרסיה

החזאית גרסיה הופיעה השבוע בתכנית האירוח Hoy כדי לדבר על הימים הקשים מאז הפרידה וסיפרה ש"לא ראתה את זה מגיע". היא אמרה: "אני אנושית, זה היה כואב, היו רגעים קשים, אבל אני שלמה עם זה כי זו הייתה מערכת יחסים מהממת. היו לנו רגעים נהדרים יחד, גדלנו יחד".

היא התייחסה בראיון גם לאהבתו של מרטין למשחק הווידאו שלו, "אני לא שופטת אותו, להפך. אני מאחלת לו את כל ההצלחה שבעולם. אני מקווה שהוא יזכה באליפות הזאת ושזה ייתן לו את כל מה שהוא רוצה". כשנשאלה אם יש עוד סיכוי לקאמבק, היא ענתה: "לא, אני לא חושבת שזה יקרה. אני סומכת על אלוהים. יש לו מישהו אחר בשבילי".

גרסיה הספיקה להודות מאז למיליוני העוקבים שלה על התמיכה, אבל אלה בהחלט לא היו זמנים קלים עבורה. מיד אחרי הפרידה היא צייצה בחזרה ציוץ בו נכתב: "לכבד את עצמך מספיק כדי להגיד 'מגיע לי יותר טוב'". כמה ימים לאחר הפרידה היא צייצה: "לעולם אל תקשיב לעצה מאדם שלא עשה שום דבר טוב בחיים שלו". אאוץ'. גרסיה, אנחנו כאן בשבילך.

הציוץ שהודיע על הפרידה:

תחזית בהגשתה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully