וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרשות הפלסטינית: "מאסר למבצעי האתגר שמשגע את הרשת"

29.7.2018 / 14:35

בשבועות האחרונים אנחנו עדים לאתגר שמציף את הרשת: האתגר keke שבמהלכו הנהגים יוצאים מהרכב ומתחילים לרקוד, בעוד שהנוסע השני מתחיל לצלם אותו רוקד. הטרנד המסוכן כובש את הרשת וכעת הרשות הפלסטינית מגיבה לטרנד כצעד במאבק למניעת תאונות דרכים

צילום מסך

אם נתקלתם בסרטונים שבהם הנהג יוצא מהרכב והחבר שיושב לידם מצלם אותו רוקד לצלילי שיר של דרייק, אז בדיוק על האתגר הזה אנחנו מדברים. בעוד שהטרנד המסוכן מתפשט ברשת ובעולם, הרשות הפלסטינית מיהרה להגיב ולהודיע שביצוע האתגר עשוי להוביל למאסר בפועל. באתגר הנהגים יוצאים מהרכב בזמן נסיעה, על הילוך ראשון ובעוד שהאוטו ממשיך לנסוע, הנהגים מתחילים לרקוד לצלילי השיר In My Feelngs של Drake מהאלבום החדש. לראפר היהודי והמצליח אין קשר לטרנד שעליו אחראי אושיית רשת בשם Shiggy. מאז הטרנד זכה לאינספור סרטונים, בחלקם תועדו גם נהגים שביצעו תאונות, נפלו מהאוטו או התקשו לחזור אל האוטו אחר כך.

ההודעה פורסמה על ידי חדשות קדס והתובעים אישרו כי ההשתתפות בפעילויות כאלו מהווה פשע חמור שדינו מאסר של בין חודשיים עד השנה, שלילת הרישיון, אפשרות להחרמת הרכב על תנאי וקנס של 120 דינר או שווה ערך לזה כמו רכוש. עוד מסרו כי במידה והנאשם ייתפס שנית, העונש המרבי יוכפל ויחול עליו. גם מצרים ואיחוד האמירויות נקטע בצעדים דומים נגד האתגר שכובש את הרשת, בשל סכנה לביטחונם של הנהגים האחרים.

  • עוד באותו נושא:
  • keke
  • קיקי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully