וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוכנים? אפל צפויה להיפרד משקע האוזניות גם באייפדים החדשים

29.7.2018 / 16:26

אחרי שנפרדה לפני שנתיים משקע האוזניות, כשהשיקה את האייפון 7, נראה שאפל ספגה את רוב האש וכעת מוכנה לשלב הבא: להיפרד משקע האוזניות באייפדים. כך לפחות עולה מדיווחים ברשת. עוד צפויה אפל לעדכן את האייפדים ולהוסיף להם את חיישן ה-FaceID הקיים באייפון 10

מוכנים לפרידה משקע האוזניות גם באייפד? דוח חדש המגיע מאתר Macotakara היפני טוען כי אפל מתכננת לחדש את סדרת מכשירי האייפד פרו שלה באירוע המתקרב. בין השינויים הגדולים אנו צפויים לראות אייפדים עם מסך נטול שוליים ושקע האוזניות יוסר, בדומה למכשירי האייפון.כתוצאה מהקטנת הקצוות, הדיווחים טוענים שממדי מכשירי האייפד פרו החדשים יהיו קטנים יותר מאי פעם. כך, הדגם בגודל מסך של 10.5 אינצ'ים יגיע במידות של 247.5x178.7 ובעובי של 6 מ"מ. הדגם בגודל מסך של 12.9 אינצ'ים יגיע במידות של 280x215 ובעובי של 6.4 מ"מ.

עוד הדוח חושף כי אנו צפויים למצוא גם את טכנולוגיית ה-FaceID - מה שתואם לשמועות שקיבלנו עוד בסוף השנה שעברה. עם זאת, על פי המצוין, התכונה לא תעבוד כאשר האייפד במצב רוחבי, ובהתאם לכך, נראה שאפל מתכננת להעביר את חיבור הלייטנינג מחלקו התחתון של האייפד לחלקו הצדדי, מה שגם מאשר את הטענות כי האייפד החדש יהיה מתוכנן לשימוש במצב אנכי. חיבור המקלדת החכמה יעבור גם הוא יחד עם חיבור הלייטנינג לחלקו הצדדי.

אל הדוח הצטרפו גם שמועות והארכות נוספות על מכשירי האייפון החדשים, תוך ציון כי מכשיר עם מסך LCD בגודל 6.1 אינץ' יהיה כלול באירוע ההכרזה הקרוב. עוד מצוין כי מסכו יכלול ארבעה קצוות צרים במיוחד בדומה לאייפון X. ההערכה היא כי האייפון הקרוב יהיה מעט זול יותר מאשר ה-iPhone X שהושק בשנה שעברה. אפל צפויה לקיים את אירוע ההשקה השנתי שלה בחודש ספטמבר, שם תחשוף את החידושים לאייפונים ולטאבלטים. תהיו מוכנים כי עד אז אנחנו צפויים לשמוע על עוד הדלפות ושמועות חדשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully