וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נפגעה מברק וניצלה: "כיסוי הסיליקון של האייפון הציל אותי"

30.7.2018 / 9:19

האייפון הציל לא מעט אנשים, כשעצר קליעים והציל חיי אנשים, בטבח בלאס וגאס בשנה שעברה ובעוד מקרים נוספים. כעת כיסוי מגומי, הציל את חייה של בת טרייסי בת ה-42 בעת שצילמה סופת ברקים. "אפילו התבדחתי שאני עלולה להתחשמל"

האייפון כבר עצר מקליעים לפגוע בבני אדם, בטבח בלאס וגאס שארע לפני כמעט שנה ובו אייפון 7 פלוס חטף קליע והציל את חייה של האישה והציל אדם נוסף בשוד שאירע לפני שלוש שנים. כעת אישה מסקוטלנד, טרייסי קוטלול בת 42 דיווחה כי בזמן שצילמה סופת ברקים מחלון ביתה, הברק פגע בכיסוי מגומי ששימש להגנת האייפון 7 פלוס ובכך הציל את חייה. "אם הברק היה פוגע באייפון, ללא ספק לא הייתי בחיים היום", סיפרה.

עוד בנושא:

הטבח בלאס-וגאס: אייפון 7 פלוס חטף קליע - והציל את חייה של אישה

האייפון הזה חטף קליע והציל חיים

אישה נפגעת מברק, האייפון מציל אותה. צילום מסך
הברק שפגע באישה שטענה כי כיסוי הסיליקון שהיה על האייפון שלה הציל אותה/צילום מסך

קוטלול בת ה-42, מתגוררת בעיירה בסקוטלנד ולמדה שצילום של ברקים עשוי להיות קטלני במיוחד. המקרה ארע לפני מספר שבועות, בעיצומה של סופת ברקים שגרתית. "חשבתי שיהיה נורא נחמד לפתוח את חלון ביתי יחד עם בנותיי ולצלם את הסופה. אפילו התבדחתי שאני עלולה להתחשמל", סיפרה.

עוד באותו נושא

האייפון הזה חטף קליע והציל חיים

לכתבה המלאה

לרוע מזלה, אלמלא הכיסוי מגומי שעטף את האייפון, כל הסיפור הזה יכל היה להיגמר אחרת ולהפוך לטרגדיה. "לפתע הרגשתי מעין התחשמלות ומכה קטנה בזרוע השמאלית שלי", הוסיפה. במהרה התברר כי הברק פגע בדיוק בעיגול מגומי המשמש לאחיזה ומוצמד לכיסוי. "ללא ספק אם לא היה לי את הכיסוי, הברק היה פוגע ישירות באייפון ומתפוצץ בידי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully