וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אקזיט שלישי החודש: חברת הסייבר סולביט נרכשת ב-100 מיליון דולר

יסמין יבלונקו

31.7.2018 / 15:21

סולביט המפתחת פתרונות אבטחה אוטומטיים המונעים פריצה לארגונים נמכרה לחברת Mimecast Limited, מובילה בתחום אבטחת האימייל והמידע, תמורת 100 מיליון דולר

עובדי חברת סולביט.
עובדי חברת סולביט

חברת Mimecast Limited, מובילה בתחום אבטחת האימייל והמידע, הודיעה היום כי רכשה את הסטארט-אפ הישראלי סולביט (Solebit). לפי ההערכות בשוק, העסקה בוצעה תמורת כ-100 מיליון דולר מתוכם כ-10 מיליון דולר במזומן.

סולביט מפתחת פלטפורמה המסייעת לארגונים להתמודד עם האקרים ופושעי סייבר באמצעות פתרונות אבטחה אוטומטיים המונעים פריצה לארגון. הדבר מתבצע באמצעות חסימה של הקוד הזדוני עוד לפני שתקף את הארגון. Mimecast Limited הודיעה כי רכשה את סולביט, לאחר שיכולותיה כבר הוטמעו במוצרי החברה.

"שיטות אבטחה כמו אנטי-וירוסים מבוססי חתימה הם מוגבלים מדי כשהדבר מגיע לאיומים המתקדמים של היום", אמר פיטר באאור, מנכ"ל Mimecast. "אנחנו מתרגשים לקבל את סולביט למשפחתנו, כאשר היא מסייעת לנו להציע ללקוחות גישה חדשה שמשפרת באופן מהותי את אבטחת הסייבר שלה בצורה היעילה ביותר בשוק".

הרכישה הנוכחית מצטרפת לרכישת פלטפורמת אבטחת הסייבר האמריקאית Ataata, בסכום שלא פורסם. רכישה זו הקנתה ל-Mimecast את היכולת להפוך מידע על אודות התנהגויות מקוונות לתובנות בנוגע לפעולות שנתן לנקוט על מנת למנוע איומים. סולביט הביאה סט יכולות המאפשר ללקוחותיה לאתר איומים באמצעות גישה שונה: החברה מחפשת קודים זדוניים מוטמעים בתוך קבצי תוכן ומידע פעילים, ומספקת תובנות על ממצאיה.

"לתוקפים עדיין יש יתרון, במיוחד בהתקפות Zero Day, למרות ההשקעות הרבות בפתרונות אבטחה", מסר בוריס ויינברג, מנכ"ל ומייסד Solebit. "בגישתנו אנו מניחים כי אין סיבה לגיטימית לנוכחותו של קוד הרצה ברמת CPU בקובצי נתונים. הטכנולוגיה שפיתחנו מזהה וחוסמת תכנים פעילים זדוניים כדוגמת קוד מאקרו זדוני, תוך שימוש בניתוח קוד מתקדם ובטכניקות הערכה וחיזוי מדויקות במטרה לחשוף את האיום".

סולביט הוקמה בשנת 2014 על ידי מני פרג'ון, יוסי שרה ובוריס ויינברג, ומאז הקמתה גייסה 13 מיליון דולר בשני סבבים, מגלילות קפיטל, קליר סקיי, ו-MassMutual Ventures. גלילות קפיטל הייתה המשקיעה הראשונה בחברה. בסבב A , שנסגר בחודש מארס האחרון, החברה גייסה 11 מיליון דולר. לדברי מקורבים לסולביט, החברה השתמשה כמעט בכל הכספים שגייסה עד כה.

החברה, המונה כ-35 עובדים, תשמור על המבנה הקיים ותהפוך למרכז הפיתוח הישראלי של Mimecast. חברת Mimecast הוקמה בשנת 2003, ומספקת שירותי אבטחה, ארכיון ורצף בענן, במטרה להגן על תקשורת אימייל ולספק מערכת ניהול סיכונים לארגונים.

את סולביט ייצגו עורכי הדין איתי פרישמן, מירי שליט, שיר סטוט ודנה רוטשטיין ממשרד מיתר ליקוורניק גבע לשם טל ושות' ואת Mimecast הרוכשת ייצגו משרדי עורכי הדין Latham Watkins והירש פאלק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully