וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המכשיר המשתלם ביותר? יבואנית שיאומי משיקה בישראל את מכשיר הדגל Mi8

1.8.2018 / 10:25

יבואנית שיאומי הודיעה על תחילת המכירה המוקדמת של מכשיר הדגל, ה-Mi 8. גם הפעם הסמארטפון מגיע במחיר אטרקטיבי ומבחינת נתונים יבשים, ייתכן ומדובר בסמארטפון המשתלם ביותר כיום, המציע את החומרה המתקדמת ביותר. מתי הוא יהיה זמין בחנויות וכמה יעלה?

שיאומי mi 8.
יבואנית שיאומי משיקה בישראל את מכשיר הדגל Mi8

קבוצת המילטון, היבואנית הרשמית של שיאומי בישראל, השיקה הבוקר את מכשיר הדגל המתקדם של שיאומי, ה-Mi 8. הסמארטפון משלב חומרה מתקדמת ומחיר אטרקטיבי. לרגל יום ההולדת השמיני של חברת שיאומי, החברה דילגה על השקת ה-Mi 7 וכיאה לחגיגות יום הולדת "מפוארות" החברה לא חסכה וזהו אחד מהסמארטפונים המתקדמים שש כיום בשוק. אבי קורנפלד, מנהל מותג שיאומי בקבוצת המילטון, היבואנית הרשמית של שיאומי בישראל, אמר כי, "ה - Mi 8 הוא סמארטפון מנצח בכל קנה מידה. עם תג המחיר שהצמדנו לו, 2,099 שקלים בלבד, אין היום סמארטפון אחר בעולם המסוגל להעניק תמורה דומה למחיר".

המכירה המוקדמת תפתח היום (ד') באתר האינטרנט של שיאומי ישראל בקישור הבא. אילו המכשיר יהיה זמין לרכישה אצל המשווקים המורשים בתוך כשבוע עד שבועיים. ה-Mi 8 כולל מסך בגודל 6.21 אינץ' ברזולוציית Full HD עם פאנל מסוג SuperAmoled האיכותי של סמסונג וכולל יחס גוף מסך של 86.88 אחוזים. עוד ל-Mi 8 ארבעה צדדי זכוכית מעוקל בגב המכשיר ומסגרת אלומיניום בעיצוב אווירונאוטי. בלב המכשיר פועמת ערכת השבבים סנאפדרגון 845 המתקדמת ביותר שיש כיום בשוק, לצד 6 גיגה זיכרון ראם ו-64 גיגה לאחסון פנימי.

  • עוד באותו נושא:
  • שיאומי
  • mi 8

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully