וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מומחים קוראים לחברי הפרלמנט בבריטניה: "חוקקו חוק נגד בובות הסקס הרובוטיות"

1.8.2018 / 10:05

לא תאמינו אבל את בריטניה מציפות בובות סקס רובוטיות והתופעה רק מתרחבת והופכת למקובלת יותר ויותר. מנגד, מומחים קוראים לחברי הפרלמנט בבריטניה לפעול באמצעות חקיקה נגד הרובוטים אך בעלי הרובוטים טוענים כי דווקא הדבר מועיל לנישואים כושלים, אנשים בודדים או נכים

רובוטית הסקס סמנת'ה/ITV

מומחים מזהירים כי על חברי הפרלמנט הבריטי לפעול נגד בובות סקס רובוטיות המשמשות כתחליף לנשים אנושיות לפני שיהיה מאוחר מדי. ארגון המורכב מאנשי אקדמיה, פעילי זכויות נשים וסופרים, טוען כי בובות רובוטיות משווקות כתחליף לחברות או נשים - והממשלה לא עושה דבר בנושא. מטרתם היא לגרום לחברי הפרלמנט לפעול לחקיקה שתביא את בובות הסקס הרובוטיות לעמוד בחוקי האפליה המינית של אירופה ובריטניה, וכן לעמוד במחויבות האיחוד האירופי לאו"ם בנושא זכויות הילד.

"בתקופה בה פורנוגרפיה, זנות וניצול ילדים הופכת קלה יותר ומתרבה על ידי הטכנולוגיה הדיגיטלית שהופכת אותה לתעשייה רווחית גלובלית; מוצרים אלה מקדמים עוד יותר את האובייקטיביות של הגוף הנשי וכתוצאה מכך מהווים תקיפה נוספת על האינטימיות האנושית", כותב הארגון במכתב גלוי. הארגון מזהיר כי אנשים עם השפעה על קבלת החלטות הם אנשי מקצוע וחוקרי בינה מלאכותית עם אינטרס לחסום ניסיונות של חקיקה חדשה. "אנחנו חיים בעידן בו הם אומרים לך שאינך צריך אדם נוסף בחיים שלך. נשים כיום ניתנות להחלפה בטכנולוגיה", הוסיף הארגון. "אומרים לנו שאם לא נוכל לפגוש בני אדם אחרים, אם לא נוכל לקיים יחסים, יש מכונה שמחכה לנו שיכולה למלא את כל הצרכים והרצונות שלנו. הבעיה עם זה היא שזה שגוי. זה מיתוס שנוצר על ידי קהילות שיווק כדי לשכנע אותנו לקנות מוצרים".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יפים ביחד. ארן לי סקוויר לצד בובת הסקס הרובוטית שלו, סמנתה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הארגון טוען גם כי בובות סקס רובוטיות בדמות ילדים הם "באופן טבעי" פדופיליה ו-"משמשים לגיטימציה לאלימות מינית של מבוגרים נגד ילדים". הם אפילו ציטטו את הצעת החוק שאושרה לאחרונה בארצות הברית, המטילה איסור על ייבוא ומכירת רובוטים בדמות ילדים. בבריטניה, יבוא בובות מין אסור על פי החוק תחת תקנת המכס של שנת 1979, אך הבעלות על בובות כאלו היא אינה נגד החוק. "שרי הממשלה נמצאים באיחור אחרי ההתפתחויות הטכנולוגיות ולעתים קרובות מגיבים כשזה מאוחר מדי, והפגיעה בחברה האנושית כבר נעשתה", קובע הארגון. בעלי בובות סקס רובוטיות שוכרים עורכי דין הטוענים כי אותם רובוטים יכולים לעזור לנישואים כושלים, אנשים בודדים או נכים.

בשנה שעברה, הופיע משתתף בתכנית הבוקר עם בובת המין הרובוטית שלו המגיעה בשני מצבים: מצב רומנטי, בו היא משמשת כבובת מין לכל הדבר, ומצב משפחתי, בו היא משחקת עם הילדים, לוקחת חלק בערבי צפייה משפחתיים בטלוויזיה ונמנעת מלפלוט אמירות לא ראויות ליד הילדים - כמו זו שהיא אמרה בתכנית הבוקר: "אני יכולה לקבל הרבה פעמים, יותר אהבה, רק כי אתה יכול לתת לי, ואני לוקחת הכל". בראיון הוא סיפר שאנשים מכנים אותו מוזר וסוטה וכועסים שהוא מאפשר לילדיו לשחק איתה, אולם הוא טוען שב-"מצב המשפחתי", היא שומרת על נימוסים. עבור רבים בובות המין כבר נהפכו לחלק בלתי נפרד. אשתו של המרואיין, האנה בת ה-38, אישרה שחייהם הפכו לטובים יותר מאז הרובוטית נכנסה לחייהם. "היא כמו עוד חברה בתא המשפחתי. אנחנו עושים איתה כיף ולא צריכים לדאוג מרומנים מחוץ לנישואים או ממחלות מין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully