וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יש לכם אנדרואיד ואתם מנויים לספוטיפיי? מעתה תוכלו להתעורר עם שיר מהפלייליסט שלכם

2.8.2018 / 6:31

שירות המוזיקה הפופולרי בעולם ספוטיפיי וענקית התוכנה גוגל הודיעו על שיתוף פעולה שבמסגרתו יוטמע השירות בתוך השעון המעורר של החברה. כך יוכלו המשתמשים להתעורר לצד שיר מתוך הפלייליסט שלהם. אם יש לכם סמארטפון המריץ אנדרואיד, גם אתם תוכלו לעשות זאת

ספוטיפיי בשעון המעורר של גוגל.
השעון המעורר של גוגל יוכל כעת להעיר אתכם עם פלייליסטים מספוטיפיי

גוגל וספוטיפיי הודיעו על שיתוף פעולה שבמסגרתו שירות המוזיקה הפופולארי בעולם, ספוטיפיי, ישולב בתוך השעון המעורר של גוגל. אפליקציית השעון של גוגל מוצעת להורדה מחנות האפליקציות של אנדרואיד, ועד היום אפשרה למשתמשים לבחור צלצולים מתוך הזיכרון הפנימי של המכשיר בלבד. בעדכון החדש, הזמין להורדה החל מהיום, תציע האפליקציה למשתמשיה לחבר את חשבון הספוטיפיי שלהם, כך שבמקום שיתעוררו בכל בוקר לרינגטונים שהוגדרו על-ידי מערכת ההפעלה, הם יוכלו להתעורר לרשימות ההשמעה ולשירים האהובים עליהם.

השירות החדש זמין גם למשתמשי הפרימיום וגם למשתמשים החינמיים של שירות המוזיקה. משתמשי החשבון החינמי של החברה יכולים ליהנות מהיכולת החדשה במצב הרנדומלי שבו מדי בוקר הצלצול יהיה שונה. העדכון יאפשר למשתמשים לחבר את חשבון הספוטיפיי שלהם מאותו מסך בו בדרך כלל יגדירו את הצלצול. כלומר, במקום לראות רק את הצלצולים המוגדרים במכשיר, כרטיסייה חדשה תאפשר לראות את רשימות ההשמעה שלכם מספוטיפיי, וכן תאפשר לכם לבחור מתוך האפליקציה עצמה רשימות השמעה ושירים להם הקשבתם לאחרונה. עוד תוכלו להמשיך ולשמוע את רשימות ההשמעה תוך כדי התארגנות הבוקר והנסיעה לעבודה.

כדי להשתמש בתכונה החדשה, תצטרכו תחילה להוריד את השעון המעורר של גוגל מחנות האפליקציות ולוודא שאפליקציית הספוטיפיי במכשיר שלכם מעודכנת לגרסה העדכנית ביותר. אפליקציית השעון המעורר של גוגל לא זמינה במכשירי אפל. במקרה בו אין חיבור זמין לרשת, השעון המעורר ישמיע את המנגינה שהוגדרה כברירת מחדל בסמארטפון.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
ספוטיפיי בשעון המעורר של גוגל.
הכרטיסייה של ספוטיפיי באפליקציית השעון המעורר של גוגל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully