וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמוד האינסטגרם המוקדש ל"גבר המושלם" המוכן לשפוך דם עבור תמונה טובה של חברה שלו

8.8.2018 / 9:53

עמוד האינסטגרם "החברים של אינסטגרם" מלא בתמונות של גברים צייתנים המעמידים עצמם בתנוחות מביכות למדי כדי לתפוס במצלמה את החצי השני שלהם בפוזה המושלמת. כך תזכו בליבה של אישה

Boyfriends Of Instagram

זה ידוע שמאחורי כל תמונה "ספונטנית" באינסטגרם עומד גבר צייתן או אישה שממתינה לתורה. עמוד האינסטגרם "החברים של אינסטגרם" מוקדש לכל הגברים שמוכנים "להתאבד" כדי לעזור לבנות זוגם הוציא תמונה טובה של בנות זוגם. הם נאלצים לשכב על כביש סואן, לטפס על עצים, לעמוד על מעקה צר ולהיתלות הפוך מקצה של אוניה כדי להגשים את החזון האמנותי של בנות הזוג הבלתי מתפשרות שלהם.

לעמוד האינסטגרם הפופולארי, שאוגר בתוכו יותר מ-340 תמונות של גברים בתנוחות מביכות, יש כבר 140 אלף עוקבים. בעמוד תמצאו גם תמונות של גברים המצלמים גברים או נשים המצלמות גברים ותמונות אחרות ברוח הסלפי, כמו סלפי עם נחש, כלב שמראה התעניינות מפתיעה בתמונות שלו ותמונת הסלפי הראשונה בהיסטוריה.

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

הבחור שצילם את התמונה הזו הפך לכוכב רשת (ואהוב הנשים)

לכתבה המלאה

ממש לפני שנה סיפרנו לכם על גבריאל מרטינז ריברה בן ה-24 שתמונתו מצלם את חברתו כשהוא תלוי הפוך מאונייה הפכה לויראלית. גם היא פורסמה בעמוד האינסטגרם הזה. אז הוא עוד היה בחתוליו, אבל לאור כמות הפוסטים שהעמוד העלה רק בחודשים האחרונים, נראה שגברים נוספים הבינו מה באמת נשים רוצות - והתגייסו למשימה. הנה לכם המיטב:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully