וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משתמשים בנטפליקס? חמישה טיפים שאתם חייבים להכיר

2.8.2018 / 6:20

בחודשים האחרונים אנחנו עדים לשידרוגים משמעותיים של שירות הסטרימינג נטפליקס, לצד ניסויים שהחברה מבצעת על הגולשים הישראלים. אם אתם מינויים לשירות או פותחים מינוי חדש, חמישה דברים שאתם חייבים להכיר וגם כך תוכלו לחסוך כסף

שירות הסטרימינג הפופולרי נטפליקס נחת בישראל לפני יותר משנתיים ורק בשנה שעברה זכה להתאמות בשפה העברית, לרבות כתוביות, ממשק בעברית ואפילו חלק מהשמות של הסדרות גוירו לעברית. בחודשים האחרונים נטפליקס העלתה הילוך בכל מה שקשור לעדכונים ושדרוגים לממשק או לאפליקציה וכל השינויים האלו, נועדו כדי להביא את חווית הצפייה הטובה ביותר. כמו כן, נטפליקס גם ביצעה שינויים שיכולים להרוס לכם את חווית הצפייה או לפחות לגרום לכם לשלם יותר ולקבל פחות. כך דיווחנו בעבר על הניסוי שערכה החברה בישראל. אחרי שהשיקה כמה פיצ'רים חדשים, אנחנו מביאים חמישה טיפים שישדרגו את הצפייה שלכם בשירות ויהפכו אותה למהנה ובעיקר - טובה יותר.

מתוך חמשת המשתמשים שניתן לפתוח - פתחו אחד ואל תצפו בו

זה אולי ישמע לכם מוזר ותמוה אבל כתבנו על הטיפ הזה בעבר ומי שמסר לנו אותו הוא לא אחר מאשר ריד הייסטינגס, מנכ"ל ומייסד נטפליקס. מאחורי הטיפ עומדת הסיבה הפשוטה: האלגוריתם של נטפליקס מנתח את הצפיות שלכם ורק אחר כך הוא מציג לכם תוכן מותאם אישית ומתוך אלפי התכנים שזמינים, השירות יציג רק כמה עשרות, במקרה הטוב. כדי לדעת איזה תכנים הכי נצפים כרגע ועל אילו תכנים נטפליקס ממליצה למשתמשים החדשים עם היסטוריית צפיה נקייה, פתחו משתמש חדש, אחד מתוך חמשת המשתמשים שניתן לפתוח. אל תצפו שם בסדרות אלא רק הסתכלו על ההמלצות של נטפליקס. כך לא תפספסו אף תוכן פופולרי ותדעו על מה נטפליקס ממליצה למשתמשים חדשים.

השתמשו בפיצ'ר ההורדות החכמות

בחודש שעבר השיקה נטפליקס פיצ'ר חדש שזמין לבעלי הסמארטפונים והאנדרואידים המריצים את מערכת ההפעלה אנדרואיד. מעתה רק לאחר שסיימתם לצפות בפרק שהורד למכשיר, פיצ'ר ההורדות החכמות ימחק אותו ואחר כך יוריד באופן אוטומטי את הפרק הבא. התכונה החדשה תאפשר להוריד עונות שלמות וברגע שתסיימו לצפות בפרק הראשון של העונה הראשונה, הפרק הראשון של העונה השניה ירד לסמארטפון. היכנסו לאפליקציה, לחצו על כל סדרה שתרצו להוריד שם תמצאו לצד כל פרק את כפתור ההורדה. לחיצה עליו תוריד את הפרק למכשירכם. ניתן בקלות לבטל את התכונה של "הורדה חכמה". בחלק העליון של אפשרות ההורדות, ישנה אפשרות עריכה בצד שמאל למעלה של המסך. ברגע שלוחצים ניתן לכבות את אפשרות הורדה חכמה. אפשרות זו טובה גם למי שרוצה לשמור על הפרק גם לאחר הצפייה בו.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
נטפליקס הורדות חכמות. יח"צ, מערכת וואלה! NEWS
"סיימתם לצפות בפרק? ברגע שתתחברו לאינטרנט האלחוטי כבר הפרק הבא ירד"./מערכת וואלה! NEWS, יח"צ

לחיצת כפתור אחת תוכל לפתוח לכם תכנים נוספים

כשהשיקה את השירות בישראל, נטפליקס הוסיפה לספריה הרחבה תוכן מקומי, לרבות סרטים וסדרות כמו סרוגים, חטופים, פאודה ועוד נוספות. עם זאת, מבדיקה שערכנו בעבר, חלק מהסדרות הישראליות לא היו זמינות בממשק בשפה האנגלית, ואילו בממשק בשפה העברית הם הוצגו ללא שום בעיה. כלומר, שינוי הממשק לשפה העברית עשוי לפתוח תכנים עוד לפני שהם יהיו זמינים בממשק באנגלית.

שינוי שפת הממשק הוא תהליך פשוט, בגרסת הדפדפן כל מה שצריך לעשות זה רק לעמוד עם העכבר על אייקון הפרופיל שנמצא בחלקו העליון של המסך, בתפריט שנפתח לחצו על "Manage Profiles" ולאחר מכן על הפרופיל אותו תרצו לשנות. שם יופיע תפריט בשם "הגדרות השפה" ובו תוכלו לשנות את שפת הממשק לעברית. באפליקציה לחצו על "More" בצד ימין של המסך, על Account ואז בדפדפן שיפתח לכם בסמארטפון, גללו למטה עד ל-Language ושם שנו את השפה לעברית. אל תשכחו בסוף השינוי ללחוץ על "Save". אחר כך פשוט סגרו ופתחו את נטפליקס והממשק יתעדכן. כעת תוכלו ליהנות מסדרות נוספות שלא היו קיימות עד כה.

נטפליקס ממשק בעברית לעומת באנגלית. צילום מסך, צילום מסך
בממשק בעברית הסדרה מופיעה ובממשק באנגלית היא חסרה./צילום מסך, צילום מסך

הצטרפו לשירות דרך הסמארטפון: כך תקבלו יותר עבור פחות כסף

בחודש האחרון מבצעת נטפליקס ניסוי שבו גם הוסיפה מסלול חדש בעלות של 59.90 שקלים המציע האזנה באיכות אודיו משופרת. לצד המסלול החדש שזמין, נטפליקס גם הורידה את מספר המנויים שיכולים לצפות בו זמנית. כלומר, המסלול החדש יעלה עשרה שקלים יותר מהנוכחי ויציע איכות צפייה משופרת ב-HDR, טווח צבעים דינמי רחב שדורש טלוויזיה תומכת ואיכות אודיו משופרת. עם זאת, במנוי הפרמיום ניתן לצפות רק בשני מכשירים בו זמנית במקום ארבעה ובמנוי הסטנדרטי ניתן לצפות במכשיר אחד במקום שניים. רק במנוי האולטרה בהצטרפות דרך הסמארטפון, ניתן לקבל את כל התכונות החדשות במחיר הזול יותר ב-10 שקלים מאשר המסלול הקודם. לכן, הצטרפו לשירות דרך הסמארטפון ולא דרך המחשב, כך תוכלו ליהנות מהמסלולים הישנים והטובים. מנגד, אם יש לכם טלוויזיה התומכת ב-HDR, אולי המסלול שזמין רק דרך המחשב, עשוי להיות אטרקטיבי עבורכם.

המסלול החדש של נטפליקס. מייקי לוי, מערכת וואלה! NEWS
"המסלול החדש זמין רק דרך המחשב, במידה ותרשמו דרך הסמארטפון - תוכלו לקבל את המסלולים הישנים והטובים יותר"./מערכת וואלה! NEWS, מייקי לוי

מהירות חיבור איטית? כך עדיין תוכלו לצפות בנטפליקס ללא בעיה

חיבור איטי לאינטרנט יכול להרוס את כל חווית הצפייה, בנטפליקס או בכל שירות אחר.זה עשוי להתרחש בעיקר עם מחשבים ניידים וסמארטפונים הנמצאים במיקום רחוק יחסית מהראוטר. החיבור האיטי יכול בקלות לגרום לתקיעות של הסרט או הסדרה בה אתם צופים, וכאמור משפיע באופן רע מאוד על חווית הצפייה הכללית. לשמחתנו, בנטפליקס יש אפשרות שמביאה את השליטה באיכות שידור התוכן לידי המשתמש, כך שנוכל לכוון אותה בהתאם למהירות החיבור. או אחרת, אם מהירות החיבור נמוכה, עדיין תוכלו לצפות באיכות גבוהה, אך הצפייה עשויה לא להיות חלקה כלל. בווינדוס, לחיצה על שילוב הכפתורים control + shift+ alt + s, או במק cmd+shift+s, תציג חלונית קטנה ובה תוכלו להגדיר את איכות השידור, לרבות שליטה גם על האודיו. ככל שהמספר יהיה נמוך יותר, כך האיכות צפייה תהיה נמוכה יותר ומאידך, כך גם היא תהיה חלקה יותר במקרה שבו האינטרנט איטי.

מהירות אינטרנט בנטפליקס. צילום מסך, צילום מסך
למרות החיבור האיטי, כך תוכלו לצפות בסדרות ללא תקיעות אבל באיכות נמוכה יותר./צילום מסך, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully