וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפליקציה חדשה תנסה לשים סוף להמתת הכלבים

3.8.2018 / 11:32

סטונדטית במכון הטכנולוגי חולון פיתחה פרויקט שינסה להתמודד עם האתגר של המתת כלבים, האפליקציה שעדיין לא זמינה להורדה, תאפשר לאמץ כלבים לאומנה, כלומר לפרק זמן קצר וזמני ובכך תנסה לשים סוף להמתת הכלבים

במסגרת פרויקט גמר במכון הטכנולוגי חולון, פיתחה שיר ברק, סטונדטית לעיצוב תקשורת חזותית, פרויקט שינסה להתמודד עם האתגר של המתת כלבים. עמותות ואנשים רבים מנסים להילחם בתופעה של המתת כלבים בישראל. לפי המכון הטכנולוגי חולון, כ-100,000 כלבים מומתים כל שנה עקב עומס וחוסר מקום במכלאות לכלבים והיעד של עמותת תנו לחיות לחיות הוא אפס המתות כלבים בשנת 2020. כחלק מהמאבק המתמשך, מנסים בעמותה לחוקק חוקים בכנסת לעיקור וסירוס חובה בכלביות העירוניות, בטרם מסירה לאימוץ והסדרת תחום הרבעת הכלבים. על פי הסטטיסטיקה, על כל כלב אחד שמאומץ ישנם שישה כלבים אחרים המומתים והסטודנטית שיר בקר, פיתחה אפליקציה שתעודד ליצירת בתי אומנה לכלבים הנמצאים בסכנת המתה מידית ובכך לצמצם את היקף ההמתות.

"החלטתי לתת דגש על אופציה קיימת שלא מנוהלת באופן המיטבי והיא הרחבת מערך בתי האומנה. כיום אופציה זו מנוהלת על ידי בחורה אחת מ'תנו לחיות לחיות' או אנשים פרטיים שרוצים לעזור ומעלים פוסטים ברשתות החברתיות. אין מקום שמאגד את הפעילות החשובה הזו ומייעל אותה", אמרה ברק וסיפרה כי הרעיון הוא לפנות לאוהבי חיות בכלל וכלבים בפרט, שמטעמים שונים אינם יכולים לאמץ כלב ולשכנע או לעזור להם להקצות זמן מוגבל וקצוב על פי יכולותיהם, החל משבוע ועד כמה שיוכלו. "מטרת הפרוייקט הייתה לספק כלי או אמצעי ליישום רעיון האומנה בקרב קהל היעד שהוגדר. במציאות שבה הרשתות החברתיות הן חלק ניכר מחיינו בכל הכרוך בצריכת מידע ובתקשורת , אין יעיל יותר מאפליקציה ככלי להפצת רעיון האומנה וליישומו בפועל".

אפליקציית לאימוץ כלבים. יח"צ,
?החלטתי לתת דגש על אופציה קיימת שלא מנוהלת באופן המיטבי והיא הרחבת מערך בתי האומנה"./יח"צ

האפליקציה עדיין לא זמינה להורדה וכיום שיר מחפשת משקיע שיהפוך את הרעיון לכלי אמיתי לשימוש בכל העמותות הרלוונטיות. "בעזרת הכלי הזה יהיו עוד ועוד אנשים שיצליחו חיים של כלבים ובעלי חיים בכלל החשובים לכולנו בכדי לבנות עולם טוב יותר", הוסיפה.

  • עוד באותו נושא:
  • אפליקציה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully