וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולכת להביס את טינדר? פייסבוק בודקת את שירות הדייטינג בקרב העובדים

6.8.2018 / 11:30

בחודש מאי האחרון הכריזה פייסבוק על כניסה לעולם הדייטינג, עולם רווחי שעשוי להניב לה לא מעט כסף. בתגובה מניית טינדר ושירותי דייטינג אחרים צנחה ב-17 אחוזים וכעת חוקרת אפליקציות מצאה עדויות לכך שהשירות קרוב מתמיד

הסוף של טינדר קרב? חודשיים אחרי שפייסבוק הכריזה על שירות הדייטינג החדש, באירוע המפתחים בחודש מאי, ה-F8, נראה שכעת הרשת החברתית הגדולה החלה לבחון את תוכנת הדייטינג בין עובדי החברה. חוקרת האפליקציות ג'יין מונצ'ון וונג שאחראית בין היתר ללא מעט חשיפות, בזכות שנברה בקוד המקור של פייסבוק, מצאה הוכחות כי שירות הדייטינג פועל כעת בשלבי ניסוי בין העובדים. החברה אישרה לאתר The Verge שהיא בוחנת את התכונה אך סירבה לפרט מעבר.

בצילום מסך מתוך אימייל שנשלח לעובדי החברה, צוין כי "מוצר זה מיועד לעובדי פייסבוק בארה"ב שבחרו להצטרף למוצרי היכרויות חדשים של פייסבוק". פייסבוק ביקשה מהעובדים להשתמש בנתונים מזויפים לפרופיל ההיכרות שלהם, שכן היא מתכננת למחוק את כל הנתונים לפני ההשקה הציבורית. "המטרה של הניסוי היא לבדוק את חווית המוצר מקצה לקצה ולחפש באגים מבלבלים בממשק המשתמש. המוצר לא נועד כדי להכיר את העמיתים שלכם. ניסוי המוצר הוא מרצונכם החופשי בלבד, ואין לכך השפעה על העסקתכם בחברה". החברה ביקשה מהעובדים לשמור על כך בסוד והזהירה כי המדיניות שלה נגד הטרדה חלה גם על אפליקציית ההיכרויות. מארק צוקרברג, מנכ"ל ומייסד פייסבוק, אמר כי הוא מקווה שהאפליקציה תאפשר למשתמשים ליצור מערכות יחסים ארוכות טווח.

צילומי מסך אחרים מראים את ממשק ההרשמה לאפליקציית הדייטינג. וונג הצליחה למלא את פרטיה בטופס אך נמנע ממנה ליצור את עמוד הפרופיל עצמו. מוצרים ופיצ'רים חדשים מתבטלים לעיתים קרובות בשלבי הבחינה, שכן היא עלולה לעורר בעיות שצוות הפיתוח לא הבחין בהן קודם. השקת התכונה החדשה תכניס את פייסבוק לתחום חדש לגמרי ויכולה להפוך את האפליקציה לענקית בשוק הדייטינג המקוון. ביום ההשקה של התכונה, מניית החברה שבבעלותה שירותי הדייטינג OKCupid וטינדר צנחה ב-17 אחוזים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully