וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"חשבתי שזו נינט": הרשת לועגת ליהודה לוי

6.8.2018 / 15:59

שנה אחרי ששלומית מלכה החליקה עם הקורקינט שלה בשלולית והועברת לבית חולים במצב קשה, אמש (א') דווח כי יהודה לוי, בעלה פגע בהולכת רגל כשרכב על קורקינט חשמלי בהבימה שבתל אביב. הולכת הרגל נפצעה במצב קל אך בינתיים לועגים ברשתות ליהודה לוי

לפני כמעט שנה נפצעה אשתו של יהודה לוי, שלומית מלכה כשרכבה על קורקינט חשמלי בשדרות רוטשילד בתל אביב והחליקה בזמן הנסיעה בעקבות שלולית. היא טופלה על ידי פרמדיקים במקום והועברת לבית החולים כשהיא מורדמת ומונשמת. מאז מלכה הפכה לפרזנטורית של קמפיין המעודד חבישת קסדות בעת רכיבה על אופניים וקורקינטים. אילו שאמש דווח כי השחקן יהודה לוי, פצע אישה שצעדה על המדרכה לא רחוק מהמקום שבו החליקה אשתו, בהבימה שבתל אביב בעוד שהוא רוכב על קורקינט. מהדיווחים עולה כי אמבולנס אף הגיע למקום האירוע ופינה את הפצועה לבית החולים ולאחר זמן קצר שוחררה עם פציעות קלות בלבד.

"לפני חצי שעה עברתי בכיכר הבימה, שם י.ל רכב על קורקינט חשמלי ופגע בהולכת רגל. הגיע צוות של איחוד והצלחה ופינה אותה. הנפגעת הייתה אישה מבוגרת", סיפרה עדת ראייה לעמוד הפייסבוק "מחזירים את הבטיחות להולכי הרגל הפועל להסרת מיטרדים העומדים בפני הולכי הרגל ושיפור המרחב הציבורי שלהם ע"י הגברת המודעות ופעילות אקטיבית מול כל הגורמים. מאז שפורסם המקרה, ברשת החלו ללעוג ליהודה לוי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully