וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש לך חור בלב": השעון של אפל הציל את חייו של צעיר אוסטרלי

7.8.2018 / 13:41

תארו לכם שאתם קמים בבוקר ומגלים מהשעון החכם שלכם שהדופק במהלך הלילה היה גבוה מהרגיל ולא תקין. אתם ניגשים לרופא ומגלים שיש לכם חור בלב. זה מה שקרה בדיוק לצעיר מאוסטרליה שחייו ניצלו בזכות השעון

האם אפל חשבה שהשעון שלה עשוי להציל לא מעט חיים? כנראה שלא, אבל לאורך השנים שהוא קיים ונמכר בחנויות, אנחנו שומעים על עוד ועוד מקרים שבהם השעון הציל את חייהם של המשתמשים. השעון של אפל הפך להצלחה מסחררת בתחום שנחשב למאתגר במיוחד, הטכנולוגיה הלבישה. אילו השעון של אפל נחשב למצליח ביותר מבין השעונים החכמים ואף לאחד מהשעונים הנמכרים ביותר כשאפל הביסה את רולקס ואומגה מהרשימה. עוד השעון מנתר את הדופק בצורה תכופה וכעת אנחנו עדים למקרה חדש של צעיר בן 24 מאוסטרליה שחייו ניצלו בזכות השעון. כך גם לפני שנתיים, השעון של אפל אבחן במפתיע בעיית לב והציל את חייו של בן 51 כשהוא סובל מבעיה שלא אפשרה לו להאיץ את קצב פעימות הלב.

השעון של אפל הציל את חייו של צעיר אוסטרלי. צילום מסך
השעון של אפל הציל את חייו של הצעיר האוסטרלי/צילום מסך

אחת מהפונקציות השעון מבצע הוא לשלוח התראות כשהדופק הנמדד גבוה מעל הרמה התקינה ומייק לאב, בן ה-24 מאוסטרליה קיבל התראה שבשינה הדופק שלו הגיע ל-140 פעימות לדקה, כשבשינה המצב הנורמלי הינו 60 פעימות לדקה. לאב לא זלזל בהבחנת השעון וניגש לרופא עם הממצאים, כשהרופא האחרון שפגש קבע כי הוא נולד עם חור בלב ונדרש לניתוח חירום. עוד סיפר הרופא כי בעקבות החור בלב, גופו של מייק לא קיבל את מנת הדם הדרושה לו וריאותיו התמלאו בדם ולמעשה חסמו את זרימת הדם מלהגיע לשאר איברי גופו.

סוף טוב הכל טוב, מייק כרגע מתאושש ומחלים כשהפעולה הכירורגית גם נעשתה לראשונה באמצעות רובוט שביצע את ההליך בליבו ואף דווח כי זמן ההחלמה שלו התקצר בכמה שבועות הודות להליך החדשני. "מאוד נוח לי עם השעון של אפל, כעת עוד יותר בזכות העובדה שהוא גילה לי בעיה בריאותית שלא הייתי מודע אליה", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully