וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסעיר את הרשת: היזם המיליארדר אילון מאסק מתעצבן על סוחרי המניות עם סרטון של היטלר

8.8.2018 / 7:52

היזם המיליארדר אילון מאסק טוען בימים האחרונים כי אם טסלה לא תפשוט את הרגל, הוא צפוי לאבד את כל הונו. כך לפחות כתב בעמוד הטוויטר ואל הציוץ הזה, צירף סרטון מסרט הנפילה שבו שינה את הכתוביות וזועם על סוחרי המניות

"אם טסלה לא תפשוט רגל בקרוב, אני אאבד הכל", כך כתב בטוויטר המיליארדר אילון מאסק, מנכ"ל ומייסד טסלה. מאסק תרגם את פרודיית הרשת של היטלר בעמוד הטוויטר שלו, שבמהלך הסרטון, מנסה להמחיש מאסק באמצעות תרגום באנגלית לדברי היטלר, את סוחרי המניות שמוכרים את המניות של מאסק בחסר. מכירה בחסר היא למעשה הרווח ההפוך - במקום שהסוחרים ירוויחו כשהמניה עולה, הם מרוויחים כשהמניה יורדת ומפסידים כשהיא עולה. ביום ראשון האחרון היזם האמריקני צייץ את הקישור לקליפ של "הנפילה", סרט גרמני משנת 2004 על ימיו האחרונים של אדולף היטלר, שנעשו עליו מאות פרודיות ברשת. הקליפ מציג את היטלר כמוכר של מניות טסלה, הצועק על הצוות שלו ברגע שהם חושפים בפניו כי הביקוש למכוניות טסלה מרקיע שחקים.

בציוץ שפרסם בעמוד הטוויטר הרשמי שלו ביום ראשון, כתב מאסק "באסה, מסתבר שגם היטלר היה מוכר בחסר את מניות טסלה". הסרטון מתחיל עם גנרל המספר להיטלר כי מרגליו הסתננו ל-"מרכזים של טסלה" וכי יש "אלפי" מכוניות מודל 3 המאוחסנות בחניונים. "זה מוכיח בבירור שיש שפע של מלאי שלא נמכר", ענה היטלר. מיד לאחר מכן מתקן אותו גנרל אחר בטענה שהביקוש למכוניות עדיין בשחקים. כמעט חצי מיליון אנשים מחכים למודל 3, ותוצאות הרבעון השני שיגרו את מניית טסלה למעלה. היטלר אז דורש מכולם לצאת מהחדר למעט "חנוס, איינהורן ושפיגל", שלושה מוכרים בחסר ידועים של מניות טסלה.

היטלר צורח עליהם בטענה שאמרו לו כי "המכוניות האלו לא ייבנו". הוא המשיך להגיד: "אם טסלה לא תפשוט רגל בקרוב, אני אאבד הכל". לאחר התפרצות הזעם שלו, השתיקה מתפשטת בחדר לפני שהיטלר סוף סוף מדבר שוב. "זה היה מסע ארוך ומייגע והעוצמה שלנו מתפוררת", הוא אומר לאנשיו. הוא ממשיך ומצטט את ההבטחה של מאסק מלפני כמה חודשים כי מוכרים בחסר יחושו את "שריפת המאה". מאסק מרגיש בטוח מתמיד לאחר שהמניות של טסלה רשמו עלייה של 16 אחוזים בשבוע שעבר - העלייה הטובה ביותר ביום אחד בחמש שנים האחרונות. זו לא הפעם הראשונה שמאסק השתמש בחשבון הטוויטר שלו בצורה כזאת, והוא נחשב לבין הפעילים בתחום ברשת החברתית.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully