וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מייזו מבטיחים: מאז אייפון 10 לא ראיתם כזה טלפון מהפכני

יום לפני ההכרזה של סמסונג, חברת מייזו הסינית הכריזה על המייזו 16, מכשיר הדגל החדש שמציע קורא טביעות אצבע מתחת למסך. ההכרזה של המייזו 16 פלוס מגיעה חודשים בודדים אחרי ההכרזה של החברה על המייזו 15

צלמים זמניים מורשים

ארבע נשים צעירות יושבות מאחורי שולחן גדול ומעליהן לוגו של חברת האלקטרוניקה אותה הן מייצגות. כל אחת מהן לבושה שונה לחלוטין, ממראה היפסטרי ניו יורקי ועד לבוש סיני כפרי מסורתי. תפקידן בכח הוא לחלק תגי שם לעיתונאים מכל העולם שהגיעו במיוחד לבייג'ינג כדי לסקר את השקת הסמארטפון החדש, סמל הקידמה והעושר של העולם המערבי, ובכלל. שלא בדומה לרוב נותני השירות בסין, הן מחייכות אל העוברים והשבים, אך רואים שזה לא בא להן בטבעיות. החלוקה המגדרית נראית מובנת מאליה כמעט, הנשים הצעירות מקבלות את פני הבאים, בעוד הגברים המבוגרים יותר מציגים את הסחורה החדשה. מפחיד ועצוב לחשוב שזה מה שהסינים חושבים שאנחנו רוצים לראות. מחר הסיניות הצעירות ימצאו עבודה זמנית אחרת, והעיתונאים מכל העולם יחזרו לשלל קצוות תבל יחד עם הטלפון החדש והמגניב שלהם - עד שייצא הדגם המגניב הבא. ככה זה.

מייזו 16 השקה. עמית סלונים, מערכת וואלה! NEWS
אירוע השקת המייזו 16/מערכת וואלה! NEWS, עמית סלונים

הפעם מדובר במייזו 16, מכשיר הדגל החדש של חברת האלקטרוניקה הסינית המתפתחת. תאריך ההשקה נקבע ל-8 באוגוסט שזה סוג של יום קדוש מבחינת התרבות הסינית מכיוון שיש בו פעמיים את הספרה שמונה (8.8) שמייצגת אינסוף ובנוסף חיבור הספרות יביא למספר 16, מספר הדגם של הטלפון החדש. כדי להוסיף לבחירה המיסטית, ההזמנה הרשמית לאירוע ההשקה הגיעה בתוך קופסה שחורה גדולה - בערך בגודל של מסך טלוויזיה סטנדרטי - שבתוכה סכין חיתוך וגוש בשר אדום. למרות ניסיונות רבים, לא הצלחנו להבין אם מדובר בנתח בשר אמיתי שנחתך מתוך גופה של פרה מתה או בזיוף ברמה מאוד גבוהה (ומגעילה). המארגנים ניסו להסביר לנו את המשמעות הסימבולית של השימוש בסכינים וביתור בעלי חיים - אך לשווא. ובכל מקרה, ההזמנה ההזויה עשתה את העבודה. בהיעדר דמות סטייל סטיב ג'ובס אללה ירחמו, למייזו אין ברירה אלא לבחור בדרך שיווקית הזויה שכזאת כדי לעורר עניין סביב השקת טלפון חדש בעולם בו בכל יום מושק איזשהו מכשיר או גאדג'ט.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM
מייזו 16 השקה הזמנה. יח"צ,
ההזמנה לאירוע השקת המייזו 16 החדש/יח"צ

"כנס מייזו 16" כפי שהוא נקרא באופן רשמי נערך ב"גני התערוכה" של בייג'ינג. ההיכל הגרנדיוזי, שהיה חלק מהקומפלקס האולימפי של משחקי הקיץ של 2008, מוקף ביער ירוק ועומד למעשה באמצע של אי מעשה ידי אדם שכל כולו זועק "זאת סין החדשה והמתקדמת" - וזה מרשים, בטח אם מתעלמים לרגע מכך שהכל, החל מהצמחייה שלא מתאימה לאקלים ועד למי הנהר שנעים באמצעות טכנולוגיה ולא באמצעים טבעיים. הבחירה במיקום הזה הגיונית לחלוטין לחברה כמו מייזו, שכבר עשתה לעצמה שם חברת טלפונים עם סטנדרט גבוה מצד אחד, אבל עם תג מחיר סיני מצד שני. נהוג לכנות את סוג המכשירים האלה בתור "דרגת ביניים" אבל כמעט מכל בחינה טכנית, הם נותנים תמורה מלאה למחיר שלהם ומצליחים לחדש גם בתחומים בהם נראה שאין כבר מה לחדש בהם.

מייזו 16 השקה. עמית סלונים, מערכת וואלה! NEWS
המייזו 16 החדש/מערכת וואלה! NEWS, עמית סלונים

מנכ"ל החברה עולה לבמה לקול תשואות הקהל, שמורכב ממעריצים (!) שנכנסו להגרלה כדי להשתתף בהשקה של הצעצוע החדש. "זה רק נראה לכם שרזיתי, זה בגלל שאני לובש שחור", הוא אומר, והקהל נקרע מצחוק כאילו מדובר בבדיחה הקורעת בעולם. הוא ניגש להציג את היתרונות של המכשיר החדש "למרות שבטח כבר כולכם חושבים שאתם יודעים הכל בגלל ההדלפות ברשתות החברתיות".

להבדיל מההשקות הפופולריות של אפל, ההשקה נעשית כולה בסינית, כאשר העיתונאים הזרים זכו לתרגום סימולטני. נראה שהרבה מההומור והפילוסופיה הלכו לאיבוד בתרגום - אבל לא הפרטים הטכניים. גם אם שמים הבטחות שלא ברור כמה הן שוות כמו "שיפור ב-100% במהירות האינטרנט" או הסברים פשטניים על כך שבעזרת טכנולוגיית בלוטות' 5 ניתן לשמוע מוזיקה בסטרימינג באיכות של תקליטור, טענה שתעליב כל אודיופיל - עדיין מדובר במכשיר מאוד מרשים שמנצל את כל גודל המסך במשקל קל במיוחד (בלי לאבד כוח סוללה).

מייזו 16 השקה. עמית סלונים, מערכת וואלה! NEWS
המייזו 16 החדש/מערכת וואלה! NEWS, עמית סלונים

האחראי על נושא טביעות האצבעות במייזו נותן הופעת אורח בהשקה, כדי להציג את הטכנולוגיה המדויקת והמהירה של הטלפון החדש (זיהוי תוך 0.25 שניות). פיצ'ר משעשע, אם כי לא ברור כמה הוא שימושי, הוא אפשרות של שימוש טביעות אצבעות של חיות מחמד. בסרטון חמוד שמוצג לקהל המשולהב נראה חתול פותח את הטלפון באמצעות הכף השעירה שלו, אם כי לא ברור למה לתת לבעל חיים שגם ככה שולט לנו בחיים גישה לטלפון מלכתחילה.

עוד בלב מכשיר הדגל, המייזו 16 פועמת ערכת השבבים סנאפדרגון 845. המייזו 16 פלוס הינו הסמארטפון הראשון של החברה שמציג מסך נטול שוליים אמיתי, הכולל מסך בגודל 6.5 אינץ' עם פאנל מסוג Amoled של סמסונג ורזולוציית FullHD+ ואף קורא טביעות אצבע מתחת למסך. המייזו 16 מגיע עם מסך דומה בגודל 6.0 אינץ'. בגב המכשיר ניתן למצוא מערך צילום כפול הכולל מצלמת 12 מגה פיקסל עם מפתח צמצם של f/1.8 וחיישן נוסף של 20 מגה פיקסל עם מפתח צמצם של f/2.6, בעוד שהמצלמה הקדמית היא עם חיישן של 20 מגה פיקסל. עוד בלב המכשיר ניתן למצוא סוללה נדיבה של 3,750 מיליאמפר-שעה הנטענת באמצעות טכנולוגיית ההטענה המהירה של החברה. המכשיר יגיע עם אנדרואיד 8.1 אוריאו. אמש (ג') שחררה גוגל את אנדרואיד 9.0 אך החברה לא מסרה פרטים האם הוא יזכה לעדכון ואם כן אז מתי.

המכשיר יוצע ב-2 דגמים: הראשון עם 6 גיגה של זיכרון ראם ו-64 גיגה של זיכרון פנימי והשני עם 8 גיגה של זיכרון ראם ו-128 גיגה של זיכרון פנימי. המכשירים ימכרו בישראל בהמשך השנה באמצעות רשת החנויות באג, היבואן הרשמי של מייזו בישראל.

מייזו 16 פלוס השקה.
המייזו 16 פלוס

הכותב הינו אורח חברת באג, יבואנית מייזו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully