וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פורנו במציאות מדומה: כך תוכלו לקחת חלק בטקס הפרסים הנועז בעולם

10.8.2018 / 7:25

אתר הפורנו הפופולרי ביותר בעולם, פורנהאב, הודיע כי ישדר את טקס הפרסים שלו בשידור חי גם לבעלי משקפי מציאות מדומה. בכך האתר מקנה לצופים מקומות לשורה הראשונה ולקחת חלק במה שיהיה טקס הפרסים הנועז ביותר בהנחיית אחת מכוכבות הפורנו הגדולות בעולם

פורנו במשקפי מציאות מדומה/עריכה: רן צ ימט

אתר הפורנו הפופולרי בעולם מזמין את צופיו להשתתף בטקס הפרסים הנועז ביותר דרך משקפי מציאות מדומה. כוכבת הפורנו אסה אקירה תהיה אחראית על אירוח טקס הפרסים שיערך בליל ה-6 בספטמבר בעיר לוס אנג'לס שבארצות הברית. האתר הפופולרי הודיע כי בפעם הראשונה ישדר את כל הטקס בשידור חי וב-360 מעלות, כך שתוכלו לצפות בו באמצעות משקפי המציאות המדומה שלכם.

תעשיית הפורנו, כידוע, היא אחת המאמצות הקבועות של טכנולוגיות חדשות וגם במקרה של משקפי המציאות המדומה צרכני התכנים למבוגרים הרבה יותר פתוחים לחידושים מתחומים בידוריים אחרים, שם הטכנולוגיה הזו לא ממש אומצה על ידי ענקיות התוכן. מנתונים שחשף אתר פורנהאב בשנה שעברה, ישראל דורגה במקום השישי בעולם בצריכת פורנו באמצעות משקפי מציאות מדומה. "בפורנהאב אנחנו חיים ונושמים חדשנות. חשוב לנו לשמור על האנשים שחוזרים כדי ליהנות מכך", אמר קורי פרייס, סמנכ"ל בפורנהאב.

אם אתם בעלי משקפי המציאות המדומה HTC Vive או Oculus Rift, תוכלו לקחת חלק בטקס הפרסים על ידי הורדת אפליקציית "Oasis", רשת חברתית במציאות מדומה. עוד הצופים יוכלו לתקשר עם צופים אחרים שיהיו בקהל, בעוד ששאר הצופים שאין בבעלותם משקפי מציאות מדומה ייאלצו להסתפק בשידור החי שיתקיים באתר.

"עבור טקס הפרסים הראשון שלנו אי פעם, היה חשוב לנו להראות שאנחנו משתמשים בטכנולוגיה החדשה והמתקדמת ביותר כדי לאפשר ל-90 מיליון המבקרים היומיים שלנו להשתתף. אנו זוכים לכבד את הביצועים המדהימים והמעריצים, שכן בזכות המשוב והמסירות שלהם, אנו יכולים להציע את החוויה הטובה ביותר". אתר פורנהאב מנסה לייחד את טקס הפרסים שלו באמצעות שימוש בנתוני המבקרים שלו כדי לקבוע את הזוכים בכל קטגוריה. מדובר באותו מידע שבין היתר חשף כי משתמשים רבים נכנסים לאתר הפורנו בזמן ששרתי Fortnite חווים קשיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully